برگزاری جلسه شورای هماهنگی طرح ملی لاله های روشن دراردبیل

اردبیل (پانا)- جلسه شورای هماهنگی طرح ملی لاله های روشن دراداره کل آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای هماهنگی طرح ملی لاله های روشن دراردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل؛ دراین جلسه مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت اجرایی و محتوایی این طرح اظهار کرد: طرح ملی لاله های روشن فرصت مغتنمی است تا هم نفس با شهیدان طریق آزادگی و عزت خواهی را با خود مرورکنیم و درسهای تازه دیگری را به عنوان ادامه دهندگان این راه پرافتخار، از آنان بیاموزیم.

احمد ناصری افزود: طرح ملی لاله های روشن به عنوان یکی از برنامه های معرفتی با ایجاد وحدت رویه و اجرای برنامه های فرهنگی منسجم، فصل جدیدی را با رویکردی عالمانه و متعهدانه در ترویج و انتقال فرهنگ ناب ایثار و شهادت رقم می زند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز ضمن ارائه گزارشی از مجموع اقدامات انجام یافته در اولین دوره طرح ملی لاله های روشن در سطح استان، گفت: با توجه به مشکلات ناشی ازشیوع بیماری کووید 19 اجرای این برنامه در سال جاری در شکل و قالب جدیدی با مشارکت تشکل ها و شوراهای دانش آموزی با رویکرد استفاده از ظرفیت فضای مجازی به ویژه شبکه شاد دنبال خواهد شد.

سید غلامحسن خلیلی موسوی با اشاره به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، خواستار مشارکت حداکثری معاونان پرورشی، مدیران مدارس، معلمان و مربیان و تشکل های دانش آموزی در اجرای مناسب طرح ملی لاله های روشن و انتقال موثر پیام این طرح ملی به دانش‌آموزان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار