جزئیات واریز هزینه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزستی

تهران (پانا) - رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور درباره چگونگی ورود اطلاعات در سامانه دانشجویی برای واریز هزینه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش این سازمان توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات واریز هزینه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزستی

مجید رضازاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با آغاز سال تحصیلی، سازمان بهزیستی برای ساماندهی حمایت مالی از دانشجویان تحت پوشش شیوه نامه‌ای را به استان‌ها ابلاغ کرده است. در این شیوه‌نامه افرادی که مشمول دریافت حمایت‌های مالی هستند مشخص شده است که به چه میزان می‌توانند از این حمایت‌ها استفاده کنند. در همین راستا سامانه دانشجویی برای دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور راه‌اندازی شده است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور افزود: از همه دانشجویان تحت پوشش بهزیستی درخواست می‌شود چه آندسته از دانشجویانی که سال قبل وارد شدند چه دانشجویان جدیدالورود، وارد این سامانه شوند و اطلاعاتی که مورد نیاز است در سامانه درج کنند. در سامانه مذکور راهنمای دریافت نام کاربری و رمز عبور وجود دارد که دانشجویان باید پس از ثبت نام، این اطلاعات را وارد کنند تا بتوانیم هزینه را برای آنها پرداخت کنیم.

رضازاده تصریح کرد: در شیوه‌نامه بهزیستی، افرادی که مشمول دریافت حمایت‌های مالی هستند با جزئیات توضیح داده شده است. طبق قانون موظف هستیم به معلولانی که برای هفت دهک پایین هستند حمایت مالی دانشجویی را هم پرداخت کنیم. فرزندان شبه خانواده و امدادبگیر و فرزندان انتقال یافته به زندگی مستقل مشمول دریافت صد درصد شهریه می‌شوند که باید قبل از سن 16 سالگی در بهزیستی پذیرفته می‌شدند. این افراد صد درصد شهریه‌ها را دریافت خواهند کرد و در صورتی که بودجه داشته باشیم طبق روال قبل انشالله بتوانیم امسال و سال آینده برای دو گروه زنان سرپرست خانوار هستند که پرونده دارند و فرزندان آنها در سازمان بهزیستی و فرزندانی که سرپرست آنها معلول شدید یا خیلی شدید باشد، حمایت مالی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار