مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن به پویش ملی من هم یک مدرسه ساز هستم پیوست

همدان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن با پیوستن به پویش ملی من هم یک مدرسه ساز هستم عنوان کرد پویش طرح ملی آجر به آجر بستر ساز فرهنگ احسان و انفاق است.

کد مطلب: ۱۱۳۰۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن به پویش ملی من هم یک مدرسه ساز هستم پیوست

علی عباسی محبوب، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن در گفت و گو با پانا عنوان کرد: سایت ajorbajor.ir با هدف جلب مشارکت‌های مردمی برای انجام مدرسه‌سازی فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین کد دستوری #۲۴* برای کمک به مدرسه‌سازی فعال شده است.

وی با تبیین این طرح و با بیان اینکه با پیوستن به پویش طرح ملی آجر به آجر قطعاً با نیت الهی مال خویش را جاودانه خواهیم کرد، به لزوم فرهنگ‌سازی در این خصوص تاکید کرد که بسترساز فرهنگ احسان و انفاق است.
عباسی محبوب افزود: در زندگی مادی برخی از اعمال انسان باعث سعادت دنیوی و اخروی می‌شود که بی شک در رشد جنبه انسانی آدمی تاثیر مستقیمی دارد که یکی از این راه‌ها انفاق مال در راه خداست.

لازم به ذکر است این طرح به منظور زمینه‌سازی برای مشارکت افراد خیر با هر سطح از توان مالی، در مدرسه‌سازی آغاز شده و در قالب آن آحاد جامعه با هر میزان درآمد و در هر سطح و طبقه‌ای می‌توانند حتی با اهدای هزینه خرید یک آجر، در مدرسه‌سازی سهیم شوند.

خبرنگار: سمیرا جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار