ابتلای همزمان ۴۰ نفر در شهرستان تفتان به کرونا؛

شناسایی چهارمین کانون کرونا در سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ابتلای همزمان ۴۰ نفر در شهرستان تفتان به بیماری کووید 19 خبر داد. 

کد مطلب: ۱۱۳۰۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی چهارمین کانون کرونا در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید محمد هاشمی شهری با بیان اینکه تا این لحظه در شهرستان تفتان مورد فوتی نداشته ایم و تیم های بهداشتی و امدادی در سطح منطقه مستقر هستند اظهار کرد: بر اساس بررسی های به‌عمل آمده شرکت در یک مراسم و یا ارتباط با شرکت کنندگان در آن مراسم وجه مشترک همه این مبتلایان بوده است.

وی افزود: بعد از شناسایی این کانون اقدامات مداخله ای را بلافاصله شروع کردیم و غربالگری خانه به خانه امروز به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: نقش کلیدی مراکز غربالگری در مدیریت کانون های قبلی در منطقه نجف آباد خاش، زنگیان سراوان و صفرآباد زاهدان کاملا مشهود بود و در حال حاضر نیز با استفاده از تجربیات قبلی و بهره گیری از مشارکت کلیه ادارات و دستگاه‌های ذیربط، مداخله لازم جهت کنترل طغیان پیش آمده در شهرستان تفتان در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با تقویت منابع انسانی، میزان فعالیت مرکز غربالگری کرونا در شهرستان تفتان افزایش یافته است و ضمن تعطیلی مدارس و برخی از اصناف و مراسم ها در این شهرستان، انجام گشت های مشترک و تخصصی و بازدید از نانوایی‌ها و اصناف ضروری استمرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار