وضعیت بحرانی در کمین زاهدان؛

آمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به 16342 نفر رسید

زاهدان (پانا)- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان افزایش یافته و به 16 هزار و 342 نفر رسیده است، هشدار داد اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، شاهد بازگشت وضعیت بحرانی در شهر زاهدان خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۱۳۳۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به 16342 نفر رسید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، قاسم میری علی آباد، بر تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مرم تاکید و اظهار کرد: کرونا در پاییز و زمستان خطرناک تر شده است، بنابراین از مردم عاجزانه تقاضا می شود پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و تا حد ممکن در منزل بمانند و در تجمعات و مراسمات شرکت نکنند.

میری افزود: در حال حاضر کل بیماران بستری شده در بیمارستان بوعلی 44 نفر است که از این تعداد 33 مورد مثبت و 10 مورد مشکوک هستند. همچنین 2 نفر نیز ترخیص شده اند و افراد پذیرش شده جدید 6 نفر هستند.

وی با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در استان افزایش یافته و به 16342 نفر رسیده است افزود: تعداد کل بیمارانی که هم اکنون در مراکز درمانی بستری هستند، 188 نفر است که 83 نفر بر اساس آزمایشات صورت گرفته به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

وی افزود : متاسفانه 7 نفر از مبتلایان به کرونا، با وجود دریافت استانداردترین خدمات در بیمارستانهای استان جان خود را از دست داده اند و تعداد کل موارد فوتی به 713 نفر رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار