تفاهم نامه ساخت هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش ۱۸ کلاسه خیرساز در شهر کرمان امضا شد

کرمان(پانا)- تفاهم نامه ساخت هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش ۱۸ کلاسه خیرساز در شهر کرمان به همت خانواده مهندس احمد افتخاری با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان امضا شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه ساخت هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش ۱۸ کلاسه خیرساز در شهر کرمان امضا شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم انعقاد تفاهم نامه ساخت این هنرستان گفت: مدرسه سازی مهمترین و باارزش ترین کار خیر است که آثار خیر آن برای همیشه تاریخ برای خیران مدرسه ساز ماندگار خواهد بود.
وی با اشاره به کلنگ زنی و افتتاح ۳۰۹ مدرسه در استان کرمان در دو سال اخیر اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد این مدارس خیر ساز هستند.
اسکندری نسب از رشد سه برابری جذب مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش استان کرمان در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه با اجرای طرح ملی آجر به آجر در راستای مدرسه سازی در مناطق محروم تمامی افراد می توانند با هر اندازه کمک در این طرح در امر مدرسه سازی مشارکت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش ۱۸ کلاسه به همت خانواده احمد افتخاری با زیر بنای ۳ هزار و ۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مدت یکسال احداث خواهد شد.
برپایه این گزارش: مراسم انعقاد تفاهم نامه ساخت هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش مهندس احمد افتخاری با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، جمعی از خیران و اختر مهرابی همسر مهندس احمد افتخاری امضا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار