نبرد تمام عیار در پاریس؛ تنیس جهان به استقبال دوئل چند ساعته رفت

تهران (پانا) - سومین تقابل نواک جوکوویچ و رافائل نادال در فینال رولند گاروس عصر امروز برگزار خواهد شد تا تکلیف برنده جایزه یک میلیون و 600 هزار یورویی مشخص شود.

کد مطلب: ۱۱۲۹۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نبرد تمام عیار در پاریس؛ تنیس جهان به استقبال دوئل چند ساعته رفت

پرونده مسابقات تنیس رولند گاروس یا همان تنیس اوپن فرانسه در فصل 2020 امروز با برگزاری دیدار فینال در بخش مردان بسته خواهد شد.

در دیدار فینال امشب که قطعا دیداری طولانی و چند ساعته است، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان باید در دیدار سنتی و جذاب برای اهالی تنیس، به مصاف رافائل نادال مرد شماره دو تنیس جهان و البته پرافتخارترین تنیسور رولند گاروس برود.

نواک جوکوویچ - رافائل نادال / ساعت 16:30

صربستان (1) - اسپانیا (2)

آخرین دیدار روبرو: جوکوویچ 2 - نادال صفر

پنجاه و هشتمین جدال دو غول بزرگ تنیس جهان برای بدست آوردن جایزه یک میلیون و ششصد هزار یورویی تنیس اوپن فرانسه، در حالی برگزار خواهد شد که در این بازی‌ها برتری عددی با نواک جوکوویچ صربستانی بوده که در 32 بازی به برد رسیده است اما حساب کار دو تنیسور در دو بازی که مقابل هم در فینال رولند گاروس برگزار کرده‌اند؛ کاملا متفاوت است.

رافائل نادال که 12 بار در تاریخ رولند گاروس به فینال این مسابقات رسیده است، هر 12 بازی را با برد تمام کرده و با اقتدار صدرنشین جدول افتخارات این جام است، این در حالی است که جوکوویچ تنها یک قهرمانی در رولند گاروس بدست آورده و در دو بازی که در فینال رولند گاروس مقابل نادال داشته، با شکست زمین را ترک کرده است.

اما در کنار سابقه دو تنیسور در رولند گاروس، نکته جالب توجه دیگر به سابقه بازی‌های روبروی آنها در ماه اکتبر برمی‌گردد. آنها در ماه اکتبر دو بار با هم روبرو شده‌اند که هر دو بازی با برد نواک جوکوویچ به پایان رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار