نشست محققین و اعضای هسته گزینش آموزش و پرورش استان برگزار شد

گلستان(پانا)- نشست محققین و اعضای هسته گزینش آموزش وپرورش استان جهت هماهنگی و آمادگی انجام گزینش داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست محققین و اعضای هسته گزینش آموزش و پرورش استان برگزار شد

جلسه محققین و اعضای هسته گزینش آموزش و پرورش استان جهت هماهنگی و آمادگی انجام گزینش داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، پیش از ظهر دوشنبه 14 مهر ماه 99 در سالن فرهنگ اداره کل آموزش وپرورش گلستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمدرضا قربانی مدیرهسته گزینش آموزش و پرورش استان، بر کیفیت بخشی به تحقیقات و مصاحبه تاکید کرده و دقت نیروی انسانی و شایسته گزینی را رسالت و ماموریت اصلی گزینش دانسته و به ویژگیهای لازم برای محققین و الگو و عامل بودن گزینشگران اشاره کردند.

قدرت الله نظری معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان نیز در سخنانی وجود معلمان خوب و با کیفیت را عامل تعلیم و تربیت مناسب و با کیفیت دانسته و به این نکته اشاره کرد که پشتوانه کارها باید منطق، استدلال و علم داشته باشد.

نظری همچنین بر گزینش خردمندانه مورد تاکید مقام معظم رهبری اشاره کرده و گفت که نیروهای گزینش ماموریت و رسالت مهمی بر عهده دارند و باید خروجی آن نیروی انسانی با کیفیت باشد.

در پایان این جلسه از اسکندر خدیجی کارشناس مسئول گزینش شهرستان گنبدکاووس که به عنوان کارمند نمونه مدیریت آموزش و پرورش آن شهرستان انتخاب شده، تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار