آغاز طرح پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش دبستانی رایگان از 19 مهر ماه

گلستان(پانا)-معاون آموزش ابتدایی استان از آغاز طرح پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش دبستانی رایگان از 19 مهر ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش دبستانی رایگان از 19 مهر ماه

جلسه بررسی دستورالعمل طرح پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش دبستانی رایگان با حضور سیده هما عقیلی معاون آموزش ابتدایی استان، اعضای کارشناسان حوزه آموزش ابتدایی، رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رئیس حراست استان و همچنین نماینده دانشگاه فرهنگیان، در این اداره کل برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی استان اظهار کرد: این طرح بر اساس ضرورت و مدیریت بحران ابلاغ شده و برای تحقق عدالت آموزشی در خصوص نوآموزانی که به هر دلیلی در مراکز پیش دبستانی ثبت نام نکرده اند است.

عقیلی گفت: آغاز این فعالیت همزمان با هفته کودک و از 19 مهر ماه است. این طرح به منظور استمرار و تکمیل برنامه های آموزشی و پرورشی نوآموزان دوره پیش دبستانی و استفاده بهینه از فرصت شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) و مدرسه تلویزیونی ایران در سال 1400-1399 علاوه بر فرصت های ایجاد شده در مدارس غیردولتی، پیش دبستانی های مجازی به صورت رایگان برای پوشش حداکثری نوآموزان این دوره است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار