تزریق نشاط و شادابی و افزایش روحیه کار در معلمان، عامل گذر از وضعیت موجود

سبزوار (پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار عنوان کرد مدیران و معاونان مدارس بایستی در حد امکان با تزریق نشاط و شادابی و افزایش روحیه کار در معلمان عامل گذر از وضعیت موجود باشند.

کد مطلب: ۱۱۲۸۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تزریق نشاط و شادابی و افزایش روحیه کار در معلمان، عامل گذر از وضعیت موجود

اسماعیل نصر آبادی در مراسم تقدیر از دانش آموزان حائز رتبه در جشنواره‌ جابر و سفیران سلامت آموزشگاه معمار زاده با تاکید بر این موضوع گفت: سه ضلع آموزش یعنی معلم، دانش آموز و والدین در گذر از این وضعیت بسیار موثر هستند.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار که در در جمع اولیا آموزشگاه معمار زاده سخن می گفت ادامه داد: تلاش معلمان و همراهی والدین در جهت آموزش های مجازی قایل قدردانی است.

نصرآبادی با اشاره به وضعیت آموزشی موجود ادامه داد: وجود این ویروس کرونا و محدودیت های آموزشی باعث شده تا استرس و دل‌مشغولی معلمان برای آموزش بیشتر شود.

ابوالفضل صادقی، معاون آموزش بنیادین مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز در این مراسم گفت: تلاش سه ضلع معلم، دانش آموز و اولیا برای تحقق اهداف آموزش و پرورش را ضروری است.

همچنین به مناسبت روز جهانی معلم از خانم‌ها کرابی و پروانه دو معلم منتخب آموزشگاه معمار زاده در طرح های استانی تقدیر شد.

در حاشیه این مراسم، از کلاس ویژه سمعی، بصری آموزشگاه معمار زاده که برای تهیه بسته های آموزشی توسط معلمان تصویر برداری و آماده می شود نیز بازدید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار