فرماندار رشت:

مسیر سواحل و تفرجگاه های رشت مسدود می شود

با هنجارشکنان در تفرجگاه ها برخورد می شود

رشت ( پانا) - فرماندار رشت با هشدار در خصوص بحرانی شدن وضعیت شهرستان رشت در صورت ازدحام حضور گردشگران، گفت در همین راستا کلیه مسیرهای ورودی سواحل و تفرجگاه‌های شهرستان رشت در تعطیلات پیش رو مسدود می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۸۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مسیر سواحل و تفرجگاه های رشت مسدود می شود

به گزارش روابط عمومی ستاد مقابه با کرونا، علی فتح‌اللهی صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان رشت با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن موج سوم کرونا و عدم وجود تخت خالی بیمارستانی، به شهرستان رشت سفر نکنند.

وی با اشاره به اینکه هرگونه تجمع و ازدحام جمعیت ناشی از ورود گردشگران و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، می‌تواند وضعیت شهرستان رشت را به‌طور مجدد بحرانی کند، گفت: در همین راستا در ایام اربعین حسینی و تعطیلات پیش رو، کلیه مسیر ورودی سواحل و تفرجگاه‌های شهرستان مسدود می‌شود.

فرماندار رشت با تأکید بر لزوم حفظ شعائر دینی و حرمت ایام اربعین حسینی، بیان کرد: با افراد هنجارشکنی که با نادیده انگاشتن ارزش‌های جامعه، اقدام به حرمت‌شکنی و هنجارشکنی در سطح شهرستان رشت کنند برخورد می شود.

لازم به ذکر است، گیلان دارای ۲۳ کیلومتر نوار ساحلی در بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء است (که ۱۱ روستای ساحلی را در برمی‌گیرد).

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار