15 طرح در کمیسیون ماده پنج و کارگروه تلفیق امور زیربنایی در کاشان تصویب شد

کاشان (پانا) - فرماندار کاشان گفت از موافقت و تصویب اجرای 15 طرح کلان در این شهرستان توسط کمیسیون ماده پنج و کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۸۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
15 طرح در کمیسیون ماده پنج و کارگروه تلفیق امور زیربنایی در کاشان تصویب شد

به گزارش پانا، علی اکبر مرتضایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از طرح های کلان که بیش از پنج سال در دست بررسی بود در جلسه های طولانی کمیسیون ماده پنج و کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان به تصویب نهایی رسید که به توسعه و پیشرفت منطقه کاشان کمک می کند.

وی گفت: طرح تفکیکی و کاربری زمین های مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن به مساحت 23 هزار و 600 مترمربع برای ساخت حدود 500 واحد در شهرک خاتم انبیا به تایید رسید.

وی افزود: بخش دیگری از زمینهای طرح اقدام ملی مسکن از طریق الحاق به محدوده 60 هکتار از زمینهای دولتی در انتهای بلوار صنعت و همچنین تغییر کاربری حدود شش هزار و 284 متر مربع زمینهای در بلوار شهدای نوش آباد تامین شد.

وی تصریح کرد: برای تأمین نیاز‌های زیست محیطی و همچنین ایجاد فضای گذران اوقات فراغت و تفرجگاه بیش از بر 11 هکتار از زمینهای بلوار الهیه به ایجاد فضای سبز و جنگلکاری اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: تصویب کاربری چهار مجموعه گردشگری و پذیرایی در کاشان، تعیین تکلیف کاربری حریم دکل های برق بلوار شهید خاندایی، کاربری دو هزار و 205 مترمربع تعاونی مسکن فرهنگیان در قالب مجتمع گردشگری جایگزین رستوران فرهنگیان در خیابان امیرالمومنین(ع) از دیگر طرحها بود.

وی گفت: افرایش ارتفاع مجتمع خیرین مسکن ساز در شهرک خاتم الانبیا، ایجاد نمایشگاه و افزایش ارتفاع ضلع شرقی بلوار امام رضا (ع)، افزایش عرض خیابان امام حسن مجتبی(ع) لتحر به 30 متر، آزاداسازی املاک واقع در طرح زیرگذر و ایجاد پارکینگ در خیابان علوی، از دیگر مصوبات کمیسیون ماده5 استان اصفهان بود.

فرماندار کاشان با اشاره به مصوبات کارگروه تلفیق امور زیربنایی افزود: با پیگیری های انجام شده، بیش از پنج هکتار از زمینهای دولتی در بلوار امام رضا برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس و نیز کاربری حمل و نقل به مساحت پنج هکتار برای ساخت مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این کارگروه اختصاص یافت.

مرتضایی گفت: تعیین کاربری های نمایشگاهی، بازار روز، پارکینگ، فضای سبز، مشاغل نیمه مزاحم و انبار برای 16 هکتار از اراضی شهرک فتح المبین، طرح مسکن ایثارگران، و طرح جامع توسعه آستان حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) به مساحت حدود200هکتار از اهم مصوبات این کارگروه برشمرد.

به گزارش پانا، کمیسیون ماده پنج و همچنین کارگروه تلفیق امور زیربنایی استان اصفهان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان و با حضور فرماندار کاشان و جمعی از مدیران و معاونان ادارات کل استان اصفهان و شهرستان کاشان در فرمانداری کاشان تشکیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار