برخورد با تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرقانونی در رامشیر

اهواز (پانا) - معاون فرماندار رامشیرگفت برخورد با تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرقانونی در شهرستان با جدیت انجام می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۸۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برخورد با تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرقانونی در رامشیر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رامشیر، جلسه کمیته مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان به ریاست جلیل ظهیری معاون فرماندار و با حضور ادارات مرتبط در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
معاون فرماندار رامشیر در این جلسه با اشاره به فرایند صدور پروانه ساخت در محدوده شهرها و روستاها و نحوه رسیدگی به تخلفات، به اهمیت مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد که تخلفات در اسرع وقت شناسایی و از پیشرفت ساخت و سازها جلوگیری شود و دستگاه های مربوطه با نگاه جامع و ایجاد رفتارهای بین بخشی، جهت رفع مشکلات موجود در مورد تخلفات ساخت و ساز غیر مجاز با این موضوع مهم برخورد کنند.
ظهیری با بیان اینکه بیشترین میزان تخلفات مربوط به" اضافه ساخت مازاد بر پروانه ساختمانی "بوده است گفت: شهرداری‌ها به جد از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده شهر و حریم ممانعت به‌عمل آورند. بخشداران، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی نیز موظفند از هر گونه ساخت و ساز در روستاها جلوگیری کنند.

او افزود: افزایش نظارت دقیق بر فعالیت‌ها در حریم با افزایش گشت زنی ها، دقت و سرعت عمل در ارائه گزارش تخلفات، پیگیری و به نتیجه رساندن گزارش‌ها و مستند سازی فعالیت‌های صورت گرفته از جمله اقداماتی است که با تشکیل کمیته تخلفات، اجرایی خواهد شد.

در ادامه این جلسه اعضا به بیان نقطه نظرات و اقدامات صورت گرفته در راستای برخورد با تخلفات ساخت و ساز غیر مجاز پرداختند و در پایان بر همکاری دستگاه قضایی بر تسریع در روند رسیدگی به تخلفات ساختمانی، نظارت دقیق و جدیت شهرداران ، بخشداران و دهیاران در ارائه گزارش تخلفات در شهرها و روستاها، تسریع در روند تهیه طرح هادی در روستاهای فاقد طرح و بازنگری طرح هادی روستاها توسط بنیاد مسکن، پیگیری بنیاد مسکن و بخشداری مشراگه در جهت حل مشکل حریم خطوط لوله های نفت در برخی از روستاهای بخش مشراگه، عدم ارائه خدمات به منازل و اماکن فاقد پروانه توسط دستگاههای خدمات رسان از قبیل اب، برق گاز و .. تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار