واکنش استاندار تهران به آمار اعلامی یکی از اعضای شورای شهر درباره فوتی‌های کرونا

تهران (پانا) - استاندار تهران درخصوص اظهار نظر یکی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر فوت 136 بیمار کرونا در تهران طی روز گذشته گفت این آمار، فوتی‌های قطعی بیماری کروما نبودند چرا که طی روز گذشته در کل استان تهران 68 نفر بر اثر بیماری کرونا فوت کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۲۸۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
واکنش استاندار تهران به آمار اعلامی یکی از اعضای شورای شهر درباره فوتی‌های کرونا

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در پایان جلسه کمیته مبارزه با قاچاق کالا در جمع خبرنگاران گفت: امروز سومین جلسه کمیته مبارزه با قاچاق کالا با حضور دستگاه های عضو برگزار و در آن مروری از مصوبات جلسه قبلی انجام شد و ارزیابی اقدامات در این زمینه مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر قاضی در اداره کل املاک تملیکی مستقر شده تا رسیدگی به پرونده ها با سرعت بیشتر و اولویت خاص انجام شود. همچنین در این جلسه بررسی انبارهای استان تهران مورد ارزیابی قرار گرفت تا سامانه این انبارها با سرعت بیشتری پیگیری شود.

وی ادامه داد: در این جلسه با توجه به اینکه انبارهای تملیکی در شرایط استاندارد و مطلوب قرار ندارند مقرر شد اداره کل املاک تملیکی نسبت به انبارهای استاندارد اقدام کند. در حال حاضر داروها در این انبار در معرض فساد قرار دارد لذا مقرر شد جلسه ای برای بررسی و اتخاذ تصمیم مناسب برای این داروها برگزار شود.

استاندار تهران با اشاره به اینکه مقرر بود صنف طلاسازها جهت راه اندازی سامانه های مورد نظر خود اقدام کنند افزود: در این جلسه تاکید شد این سامانه ها در اولین فرصت طراحی و پیاده سازی شود. همچنین در مورد فروش سیگار قاچاق بر اساس قانون که مشخص شود چه صنفی صلاحیت عرضه آن را دارد در جلسه امروز بحث و تکلیف شد که به اصنافی که این صلاحیت را ندارند همچون کیوسک های روزنامه فروشی، اخطار لازم جهت عدم عرضه سیگار داده شود.

استاندار تهران در خصوص اظهار نظر یکی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر 136 فوتی ناشی از ابتلا به کووید19 در تهران در روز گذشته گفت: 136 فوتی اعلام شده فوتی های قطعی این بیماری نبودند، در کل استان تهران در روز گذشته 68 نفر فوتی قطعی کووید19 داشته ایم.

وی در خصوص پیشنهاد محدودیت برای استان تهران به ویژه اعمال دورکاری گفت: برخی پیشنهادات دیگر ظرف فردا و پس فردا مورد بررسی قرار می گیرد اما دورکاری خیلی اولویت ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار