طرح ملی پیوند سواد و زندگی در آذربایجان غربی اجرا می شود

ارومیه(پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی عنوان کرد طرح ملی پیوند سواد و زندگی در مراکز یادگیری محلی استان اجرا می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۷۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی پیوند سواد و زندگی در آذربایجان غربی اجرا می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، جلسه ویدئو کنفرانس آموزش نحوه کار با سامانه تحت وب سواد آموزی با حضور معاون سوادآموزی استان، روسا و کارشناسان معاونت سوادآموزی و مسئولین سوادآموزی مناطق در محل سالن شماره 2 اداره کل برگزار شد.

«علی اکبر صمیمی» معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت برگزاری جلسات گروه بهبود کیفیت سوادآموزی و اخذ تصمیمات اثربخش و خلاقانه و اجرای بموقع مصوبات گفت: بهبود کیفیت آموزشی سوادآموزی، نظارت بر فرآیندهای سوادآموزی شامل جذب، ثبت نام، آموزش و ارزشیابی به‌منظور شناسایی مشکلات و ارائه راه حل برای حل مشکلات از جمله مهم‌ترین وظایف گروه بهبود کیفیت سوادآموزی است.

معاون سوادآموزی استان در بخش دیگری از سخنان خود به طرح " پیوند سواد و زندگی " به‌عنوان یکی از برنامه های جامعه محور اشاره کرد و افزود: این طرح در مراکز یادگیری غیردولتی و مشارکتی استان برای فراهم‌کردن زمینه لازم جهت آموزش‌های سوادآموزی و توانمندسازی مخاطبان در زمینه مهارت‌های زندگی، شهروندی و تولید در شهرستان های اجرا می شود.

صمیمی با بیان اینکه 53 مرکز یادگیری در سطح استان فعالیت می کند؛ افزود: بر اساس پیش بینی صورت گرفته، طرح ملی پیوند سواد و زندگی در 15 مرکز یادگیری محلی استان اجرا می شود.

صمیمی برگزاری کلاس، در سال جاری را برابر دستورالعمل ارسالی و منوط به رعایت نکات بهداشتی دانست و گفت : همکاران سوادآموزی مناطق تمام تلاش خود را برای تحت پوشش حجم ابلاغی بکار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار