مدارس استان دو هفته به صورت غیر حضوری فعالیت می کنند

سنندج(پانا)- استاندار کردستان خبر داد با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان، مدارس شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی به مدت ۲ هفته (هفته جاری و آینده) تعطیل است، ولی کلاس‌های درس باید به صورت غیر حضوری دایر باشد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس استان دو هفته به صورت غیر حضوری فعالیت می کنند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، بهمن مرادنیا روز شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرمانداران شهرستان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در این ۲ هفته، کلاس‌های درس حضوری برگزار نخواهد شد و مدارس در نقاط شهری غیرحضوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه در روستاهای بزرگ و خوابگاه‌های دانش آموزی نیز فعالیت مدارس به صورت غیر حضوری خواهد بود، اضافه کرد: فعالیت در مدارس روستاهای کوچک و کم جمعیت، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری همچنان به صورت حضوری است و تا اطلاع بعدی این وضعیت همچنان ادامه دارد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهرهای سنندج، قروه و بیجار در وضعیت قرمز و بقیه شهرها به جزو سروآباد (که در وضعیت سفید رو به زرد است) نارنجی هستند، افزود: سالن‌های مراسم و آرامستان‌ها نیز باید در طول این ۲ هفته فعالیت نداشته باشند.

گفتنی است در ایامی که آموزش مدارس به صورت غیر حضوری انجام می شود ( در مدت دو هفته )، عوامل اداری و اجرایی باید در مدارس حضور داشته باشند و معلمان می توانند با هماهنگی مدیریت و شورای مدرسه، آموزش دانش آموزان را به صورت غیر حضوری و مجازی ارائه کنند و الزامی به حضور فیزیکی در این مدت ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار