شهادت دومین شهید مدافع سلامت در فارس

شیراز (پانا) - سعید شفاعت، رزمنده دوران دفاع مقدس و از اعضای کادر درمان استان فارس و کارشناس رادیولوژی بیمارستان نمازی شیراز، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد و به دیدار حق شتافت.

کد مطلب: ۱۱۲۷۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
شهادت دومین شهید مدافع سلامت در فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دنبال شهادت این عضو کادر درمان بیمارستان نمازی، در پیامی ضمن تسلیت این ضایعه، خواستار توجه بیشتر مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شد.

مهرزاد لطفی در متن پیام خود با تجلیل از خدمات مدافعان سلامت، یاد و خاطره شهید شفاعت را گرامی داشته و او را قهرمانی از جنس شرافت و اخلاق خوانده آمده است:

در این پیام آمده است:

"انالله و انا الیه راجعون

کشور عزیزمان ایران در گذر از رشادت‌ها و دلاوری های فرزندان غیورش طی سال های پرافتخار انقلاب اسلامی، طی ماه های اخیر قهرمانانی تازه به خود دید که با تاسی به فرهنگ جهاد و ایثار جبهه های حق علیه باطل، در برابر تهدیدی تازه ایستادند.

قهرمانانی از جنس شرافت و اخلاق که هر لحظه حضورشان، سرمشقی از عشق و ایمان است و در طی بیش از هفت ماه گذشته، حماسه آفرین و خالق صحنه هایی از مهر به انسانیت بودند، اما گاه به بهای جان.

متاسفانه باخبر شدیم خانواده بزرگ سلامت فارس این بار داغدار فرزند رشیدی شد که یادگاری ارزشمند از روزهای پرافتخار دفاع مقدس بود و حیات معنوی اش سراسر عشق به میهن و انسانیت. مرحوم سعید شفاعت که چهار دهه پیش لباس رزم در برابر دشمن بعثی بر تن کرد و در طی این روزها نیز به گونه ای دیگر قهرمانانه زیست و به یکایک ما درس آزادگی و اخلاق داد.

خبر فقدان آن جانباز ارزشمند روزهای دفاع مقدس و شهید گرانقدر مدافع سلامت فارس، ضایعه دردناکی بود که تمامی خانواده سلامت فارس و به ویژه همکاران شریف آن مرحوم در بیمارستان نمازی را که از ایشان همواره به نیکی و اخلاق یاد می کردند، در سوگ عظیمی فرو برد.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه سلامت فارس، شهادت آن مرد بزرگ و عالی مقام را به خانواده شریف ایشان، همکاران محترمشان و تمامی مدافعان با همت سلامت تبریک و تسلیت گفته و از خداوند منان برای ایشان علو درجات مسألت دارم. امیدوارم در ایامی که به نام مولایمان حسین( ع) رنگ معنویت یافته، این شهید والامقام با سرور شهیدان عالم محشور شود. از پروردگار متعال برای بازماندگان ایشان صبر جمیل آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار