زمان رسیدن آتش نشانان یزد به محل حادثه کمتر می شود

یزد (پانا )-سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد تاکید کرد با اقدامات صورت گرفته در تامین زیرساخت ‎های لازم، زمان رسیدن آتش نشانان یزد به محل حادثه کمتر می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۷۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
زمان رسیدن آتش نشانان یزد به محل حادثه کمتر می شود

سیدمحمد میرجلیلی در دیدار آتش نشانان یزد با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی با اشاره به روز آتش نشان اظهار کرد: کم کردن تعداد حریق با برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی یکی از برنامه های محوری و با اولویت آتش نشانی در شهر یزد است.
وی خاطرنشان کرد: تلاش در راستای پیشگیری از احداث ساختمان های ناایمن یکی دیگر از اقداماتی است که در رابطه با کم کردن تعداد حریق در شهر یزد انجام شد.
مدیر آتش نشانی یزد تصریح کرد: با توجه به حساسیت بسیار بالایی که در کار آتش نشانی وجود دارد و اهمیت زمان در این فعالیت ها، تلاش شده که زمان رسیدن نیروها به محل حادثه را به کمترین حد ممکن برسانیم.
میرجلیلی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق این راهبرد اصلی چند زیرمجموعه در نظر گرفته شده که احداث پایگاه آتش نشانی و نوسازی ناوگان از جمله این موارد است.
وی با بیان اینکه مردم وقتی با سازمان آتش نشانی تماس می گیرند استرس زیادی دارند و ممکن است آدرس را به درستی اعلام نکنند یا حتی فرصت اعلام آدرس پیدا نکنند و همین موارد سبب می شود که پیدا کردن محیط طول بکشد.
مدیر آتش نشانی یزد با بیان اینکه در این زمینه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته گفت: سومین اقدامی که ما در شهر یزد انجام دادیم، استفاده از راهکارهای نوین در آتش نشانی است.
میرجلیلی مجهز شدن آتش نشانان به توپ آتش نشانی را یکی از این اقدامات دانست و گفت: میانگین تعداد حوادث برای شهروندان در یزد و ایران عدد بسیار بالا و عجیبی است و امیدواریم که این موارد برطرف شود.
وی بر ضرورت توجه هرچه بیشتر مردم نسبت به رعایت موارد ایمنی تاکید کرد و گفت: متاسفانه در حال حاضر این آمار بسیار بالاست و باید زمینه ای فراهم شود که از حجم آن کاسته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار