آموزش "مربی توانمند" مهمترین ماموریت سازمان دانش آموزی است

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت: آموزش مربی توانمند برای هدایت و راهبری فعالیت های دانش آموزی مهمترین ماموریت این سازمان است چرا که اگر در مدارس مربی آموزش دیده نداشته باشیم به هیچ یک از اهداف مدنظر نخواهیم رسید.

کد مطلب: ۱۱۲۷۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش "مربی توانمند" مهمترین ماموریت سازمان دانش آموزی است

محمود همت ظهر امروز در نشست هم اندیشی با رئیس و کارشناسان سازمان دانش آموزی در اداره آموزش وپرورش ناحیه ۲ زاهدان اظهار داشت: ادارات ناحیه ۱ و ۲ زاهدان پیشانی آموزش و پرورش استان و برای سایر ادارات شهرستانها و مناطق الگو هستند.
وی افزود: انتظار داریم فعالیت ها و تشکل های سازمان دانش آموزی در میان دانش آموزان و مربیان ناحیه ۲ زاهدان با جدیت دنبال شود.
مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان بر اهمیت آموزش مربیان توانمند تاکید کرد و گفت: یکی از دغدغه های اصلی ما در سازمان دانش آموزی آموزش مربیان است.
همت ادامه داد: تا زمانی که نیروی انسانی و مربی توانمند در مدارس نداشته باشیم نمی توانیم ماموریت خود را به سرانجام برسانیم.
وی به بسته تحولی جدید سازمان دانش آموزی با عنوان "هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی" اشاره کرد و گفت: برای عملیاتی کردن اهداف متصور در این بسته، باید جذب حداکثری دانش آموزان و مربیان در تشکل های این سازمان را در دستور کار قرار دهیم.
مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان همچنین خواستار پیگیری فعالیت های خوداتکایی سازمان دانش آموزی در نواحی و ادارات شهرستان ها شد.

ضرورت آموزش مربیان برای فعالیت تاثیرگذار در فضای مجازی
رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان نیز در این نشست از استقبال بی نظیر دانش آموزان این ناحیه برای عضویت در تشکل های سازمان دانش آموزی خبر داد.
هاشمی به برنامه ریزی برای سازماندهی و آموزش مجازی دانش آموزان در شبکه شاد اشاره کرد و گفت: طبق آسیب شناسی انجام شده در زمینه تولید محتوای آموزشی در فضای مجازی، متوجه شدیم اکثر مربیان علی رغم محتواهای خوبی که طراحی کردند در زمینه قالب گذاری متناسب با این فضا اطلاعات کافی نداشتند.
وی خاطر نشان کرد: به همین دلیل آموزش مربیان برای فعالیت تاثیرگذار در فضای مجازی یکی از مباحثی است که باید به آن توجه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار