حکیم زاده: شوق دانش آموزان روستایی، عشایری و مرزنشین برای حاضرشدن در کلاس های درس مایه مباهات است

تهران (پانا) - به گفته معاون وزیر آموزش و پرورش توجه به دانش آموزان محروم، عشایری و مرزنیشن در راستای تحقق عدالت آموزشی و لازمه ساختن فرداهای بهتر است و اشتیاق این دانش‌آموزان روستایی، عشایری و مرزنشین برای حاضرشدن در کلاس های درس مایه مباهات است.

کد مطلب: ۱۱۲۷۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
حکیم زاده: شوق دانش آموزان روستایی، عشایری و مرزنشین برای حاضرشدن در کلاس های درس مایه مباهات است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی معاونت ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ، رضوان حکیم زاده صبح امروز در بازدید از دبستان مرزی و عشایری چاه شهید عبداللهی شهرستان سربیشه اظهار کرد: معلم تنها مرجع فرایند یاد دهی و یاد گیری برای دانش آموزان به ویژه در مناطق روستایی، عشایری و مرزی کم برخوردار است.

وی، هدف از بازدید خود را ابلاغ سلام وزیر آموزش و پرورش به دانش آموزان و معلمان خراسان جنوبی به ویژه معلمان و دانش آموزان مناطق روستایی، عشایری و مرزنشین دانست و تصریح کرد: سرلوحه کار ما باید پوشاندن جامه عمل به برقراری عدالت آموزشی تا سرحد ممکن است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان این مطلب که معلمین مناطق روستایی، عشایری و مرزی باید تلاش کنند تا کمبودهای آموزشی و پرورشی داخل خانه‌ها با حضور دانش آموزان در کلاس درس مرتفع شود، تصریح کرد: این که دانش آموزان روستایی، عشایری و مرزنشین با چنین شورو وشوقی در کلاس های درس و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی حاضر می شوند، مایه ی مباهات است.

به گفته حکیم زاده دانش آموزان در مدرسه مهارت های زندگی و آداب اجتماعی را می آموزند؛ از این رو اگر تعطیی مدارس طولانی شود، بیشترین آسیب ها را این دانش آموزان می بینند.

وی، اضافه کرد: ترجیح ما حضور دانش آموزان در کلاس های درس منطبق با پروتکل های بهداشتی و استفاده همزمان از فضای مجازی،شبکه شاد و درسنامه ها به عنوان مکمل های فرایند آموزشی و پرورشی است.

شایان ذکر است؛ معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در سفر به سربیشه از مدارس روستاهای چاه شهیدغفرانی، خاکک،کبات و درح نیز بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار