وزیر نفت امروز به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهد

تهران (پانا) - وزیر نفت امروز برای پاسخ به سوال ابراهیم رضایی نماینده مردم دشستان و تعدادی دیگر از نمایندگان در مجلس حضور می‌یابد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
وزیر نفت امروز به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهد

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور ۲۳۹ نفر از نمایندگان آغاز شد.

روح الله متفکر آزاد عضو هیات رییسه مجلس گفت: گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید در مورد طرح الحاق یک تبصره به ماده (۵) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی (اعاده شده از شورای نگهبان ) و انتخاب ۳ نفر از اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و ۲ نفر از اعضای کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی جهت عضویت در هیات مرکزی نظارت بر امر انتخابات شوراهای اسلامی کشور امروز در مجلس بررسی می‌شود.

وی افزود: بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد رد طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاقی مصوب به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزش‌یاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش و اصلاحات و الحاقات بعدی و گزارش شعب پانزده‌گانه در مورد اعتبار نامه ارجاعی به آنها در اجرای ماده ۲۹ آئین‌نامه داخلی مجلس در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار