به مناسبت چهلمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس :

برگزاری محفل شعر و خاطره نویسی شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا)- به مناسبت چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس محفل شعر و خاطره نویسی ویژه معلمین و دانش آموزان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد و فرمانده سپاه مقاومت ناحیه بجنورد در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل شعر و خاطره نویسی شهرستان بجنورد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در این مراسم اظهار کرد: هدف از برگزاری اینگونه مراسم و تشریفات، قدردانی از زحمات ایثارگران و شهدای عزیزمان است. همچنین بخشی از میراث فرهنگی و تمدنی این سرزمین، ایثارگری شهدای گرانقدرمان است. یعنی این ایثارگری‌ها باید به نسل های آینده منتقل شود که بهترین راه این انتقال، برگزاری اینگونه مراسم هاست.

محمد امیری در ادامه گفت: هدف دوم، روایت‌گری ایثارگران سرزمینمان است که این روایتگران (توانمندان هنری) باید فداکاریهای ایثارگران را بنویسند و روایت کنند تا به نسل آینده منتقل شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با اشاره به نیازمند بودن بشر به فداکاران در عرصه های مختلف گفت: تا زمانی که انسان بصورت جوامع مختلف در سراسر گیتی زندگی می کند، این بشر نیازمند انسان های از خود گذشته است که باید قدردان تمام فداکاران و از خودگذشتگان در عرصه های مختلف جامعه از جمله، مدافعان مرزهای کشورمان، مبارزان با اخلال‌گران و هر کسی که برای آرامش جامعه قدمی بر می دارد، بود.

در پایان جهت قدردانی به پاس فداکاری‌های معلمین ایثارگر لوح یادبود و هدایایی توسط مدیر آموزش پرورش شهرستان بجنورد به آنها اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار