معاون پرورشی و فرهنگی البرز خبر داد:

آیین متمرکز پویش شور عاطفه ها در مدارس استان البرز برگزار شد

کرج (پانا)- همزمان با سراسر کشور، آیین متمرکز شور عاطفه ها در بستر شبکه شاد و با شعار" نیازشان واقعی است، همدل می شویم برای مهربانی در مهر" در مدارس استان البرز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین متمرکز پویش شور عاطفه ها در مدارس استان البرز برگزار شد

به گزارش معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز، این آیین روز سه شنبه در آموزش و پرورش البرز با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، خیرین، نماینده انجمن اولیا و مربیان و مدیران منتخب طرح حامی برگزار شد تا هدایای دانش آموزان، فرهنگیان و خیرین برای تامین ملزومات آموزشی هوشمند در این استان جمع آوری شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در این آیین گفت: این برنامه هر ساله در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند به حمایت تحصیلی در این استان اجرا می شود.

فرشته فهمیده با اشاره به اینکه امسال این برنامه به دلیل شرایط خاص کرونایی به صورت غیرحضوری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید، شور عاطفه ها به منظور تجهیزات آموزشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند به اجرا درآمده است.

وی یادآور شد: در استان البرز ۶ هزار دانش آموز نیازمند داریم که منتظر کمک های مردمی برای تامین تجهیزات آموزشی هوشمند هستند.

وی بیان کرد: در این میان توان کم مالی برخی خانواده‌ها در تهیه گوشی هوشمند سبب شده تا دانش آموزان به کلاس درس معلم خود در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دسترسی نداشته باشند که وصل این دانش آموزان به کلاس های درس حداقل به ۲.۵ میلیون تومان برای خرید تبلت دانش آموزی نیاز دارد.

فهمیده ادامه داد: برای حل مشکل این دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، پویش شور عاطفه ها ویژه مدارس با شعار " هر مدرسه یک پایگاه همدلی" در استان البرز فراخوان شده است.

وی افزود: این برنامه در راستای ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و تامین مایحتاج تحلیل آنان با مشارکت مرکز نیکوکاری فرهنگیان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین انجام می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: در این پویش شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه پرداخت ۶۸۲۸۲۵۴۶۴ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۹۷۰۰۴۵۹ به نام مرکز نیکوکاری فرهنگیان استان البرز برای اهدای کمک های نقدی در نظرگرفته شده است.

وی گفت: برای پیشگیری از عقب ماندن دانش آموزان بی بضاعت از کلاس های درس نیاز به مشارکت خانواده ها و فرهنگیان برای تهیه تجهیزات آموزشی هوشمند در استان البرز داریم حتی با پرداخت نفری ۱۰ هزار تومان.

وی تاکید کرد: یکی از دغدغه های حوزه آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال تحصیلی جدید، تامین تجهیزات آموزشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند است که این مهم با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در رزمایش کمک های مومنانه نیاز به همدلی همه دارد تا دانش آموزان بی بضاعت از آموزش عقب نمانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار