بارش‌‌های پراکنده در مازندران ادامه دارد

ساری (پانا) - معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اعلام کرد که بارش‌های پراکنده و وزش باد تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
بارش‌‌های پراکنده در مازندران ادامه دارد

احمد اسدی به پانا گفت: «امروز آسمان ابری استان به تناوب همراه با رگبار باران، وزش باد، کاهش دما خواهد بود و احتمال رعدوبرق نیز وجود دارد.»

به گفته او بیشینه دما در شهرهای استان امروز 23 تا 26 درجه سلسیوس خواهد بود.

اسدی، آسمان نیمه‌ابری روز سه‌‌شنبه هشتم مهرماه را در بعضی ساعات ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواند که بیشینه دما در آن 24 تا 27 درجه سلسیوس خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: «در چهارشنبه آسمان استان صاف تا نیمه ابری است که در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر و در مناطق غربی استان با بارش پراکنده همراه است. ضمن آنکه بیشینه دما در شهرهای استان 26 تا 30 درجه سلسیوس است.»

به گفته اسدی در روزهای پنج‏شنبه دهم تا یک‏شنبه سیزدهم مهرماه، آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که افزایش نسبی دما را در پی خواهد داشت و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر همراه است. بیشینه دما در شهرهای غربی استان در این روزها 26 تا 29 درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی بین 29 تا 31 درجه سلسیوس خواهد بود.

او یادآوری کرد که بیشترین میزان بارش‌ها تا صبح امروز در بورخانی و کالیکلای سوادکوه با ۶۰ و ۵۸ میلیمتر، نوشهر ۳۳، آلاشت و ایزدشهر ۳۲ میلیمتر ثبت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار