مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

امروز باید رفتار هوشمندانه متناسب با این زیست بوم از خود بروز دهیم

نیشابور(پانا)- جلسه هم اندیشی طرح خوانا با حضور کارشناسان تکنولوژی، نمایندگان راهبران آموزشی و مدیران مدارس در محل سالن اجتماعات دبستان مهر فرهنگیان نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
امروز باید رفتار هوشمندانه متناسب با این زیست بوم از خود بروز دهیم

علیرضا کلیدری معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، شرایط کنونی را شرایط ویژه در یک زیست بوم جدید معرفی کرد و گفت: بدون تردید هرچقدر رفتارهای امروز ما عالمانه تر باشد در آینده نزدیک موثرتر خواهد بود. اگر امروز از این آزمون سربلند بیرون بیاییم، نقش مرجعیت معلم و آموزش و پرورش به وضوح دیده خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز ماهیت کار تعلیم و تربیت تغییراتی به خود گرفته است و هم یاد دهنده و هم یاد گیرنده با این این فرایند آشنا هستند.

علیرضا کلیدری افزود: ما نمی توانیم در این شرایط منفعل باشیم و این نقطه عطفی برای قضاوت سالیان متمادی سیستم تعلیم و تربیت است. در واقع اگر برای مولفه های موثری که می شناسیم، برنامه داشته باشیم، نقش معلمی و وجاهت مدرسه خدشه دار نخواهد شد.

وی گفت: وقتی طرح و یا برنامه ای اجرا می شود، این سوال پیش می آید که آیا فرایند یاددهی یادگیری در آن به وفور دیده شده است؟ تغییر، زمانی به معنای واقعی اتفاق می افتد که در ذهن انسان ها ایجاد شود. امروز باید برنامه ها، راهکارها و یک رفتار هوشمندانه جدید متناسب با این زیست بوم از خود بروز دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار