همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

بهره برداری از مدرسه فرهنگیان (ویژه دانش آموزان استثنایی) در شهرستان مراوه تپه

گلستان(پانا)-همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مدرسه فرهنگیان (ویژه دانش آموزان استثنایی) در شهرستان مراوه تپه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۲۶۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از مدرسه فرهنگیان (ویژه دانش آموزان استثنایی) در شهرستان مراوه تپه

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور هادی حق شناس استاندارگلستان، احسان گوهری راد مدیر کل آموزش وپرورش استان گلستان، وحید فراهی معاون اجرایی و برنامه ریزی اداره کل نوسازی مدارس و سایر مسئولین استانی و شهرستانی مدرسه فرهنگیان (ویژه دانش آموزان استثنایی) افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

حاجیلی دوجی مدیر آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از کلیه ی همکاران نیک اندیش، مدرسه ساز و فهیم شهرستان مراوه تپه گفت : ساخت مدرسه ی جدید برای دانش آموزان با نیازهای ویژه با مشارکت معلمان شهرستان، تبلور عشق پاک و الهی گونه ی معلمان، احساس مسئولیت و حس نوع دوستی و دلسوزی مدافعین علم و ادب شهرستان می باشد.

وی افزود :به پاس احترام و تجلیل از اقدام خداپسندانه و خیر خواهانه دستان پر مهر همکاران را می بوسیم و از خداوند سعادت دنیا و آخرت را برایشان آرزومندیم.

گفتنی است:این مدرسه 4 کلاسه با زیر بنای 520 متر مربع در زمینی به مساحت 2000 متر مربع با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان که 300 میلیون تومان آن توسط فرهنگیان و دو میلیاردو هفتصدمیلیون تومان آن توسط اداره کل نوسازی مدارس استان تکمیل و به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار