خنیفر: ارتباط اثربخش با سایر مراکز علمی کشور از اولویت‌های دانشگاه فرهنگیان است

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان ارتباط اثربخش با سایر مراکز علمی کشور را از برنامه‌های اولویت دار دانشگاه فرهنگیان برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
خنیفر: ارتباط اثربخش با سایر مراکز علمی کشور از  اولویت‌های دانشگاه فرهنگیان است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حسین خنیفر در نشست مشترک با رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور در مکان سالن اجتماعات شهید چمران، با مهم برشمردن این نشست ابراز خرسندی کرد: برپایی این نشست منجر به فعالیت ها و برنامه هایی عملیاتی میان دانشگاه فرهنگیان و آن مرکز شود.

خنیفر، با اشاره به پیشینه قدیم و قویم دانشگاه فرهنگیان، بهره مندی از الگوها و راهکارهای نوین در همکاری های مشترک با آن مرکز به منظور بسط و گسترش آموزش های مهارتی به دانشجو معلمان و مربیان را مهم خواند و تصریح کرد: تربیت دانشجو معلمانی منشأ تحول و برخوردار از دانش و انرژی لازم برای نظام آموزشی و پرورشی کشور، از اهداف مهم این دانشگاه به شمار می رود.

باجولوند، رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای نیز با مشترک اعلام کردن نوع فعالیت این مرکز با دانشگاه فرهنگیان در راستای تربیت معلم و مربی با تاکید بر هم افزایی و شبکه سازی ابراز امیدواری کرد: این ارتباط موثر زمینه ای مناسب برای انجام فعالیت هایی نو و بدیع به منظور توسعه آموزش و مهارت آموزی به مربیان و معلمان کشور باشد.

در نشست مشترک دانشگاه فرهنگیان و رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور مدیران کل معاونت های نظارت، پژوهش، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فرهنگیان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار