مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین استقبال از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان:

دانشگاه فرهنگیان، مغز آینده پژوهی آموزش و پرورش است

زنجان(پانا) - آیین استقبال از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش زنجان در پردیس شهید بهشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان، مغز آینده پژوهی آموزش و پرورش است

ابراهیم رفیعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، در آیین استقبال از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که در پردیس شهید بهشتی زنجان برگزار شد با اشاره به لزوم آینده نگری و آینده پژوهی در فرایند تعلیم و تربیت، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان مغز متفکر دستگاه تعلیم و تربیت و محفل آینده‌ پژوهی آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره ایشان، این ایام را فرصت فرصت و تلنگری مناسب ذکر کرد که به ما یادآور می شود همواره در حال دفاع از آرمان ها و ارزش های علمی اجتماعی و دینی مان باشیم.

رفیعی با بیان این که تعلیم و تربیت ذاتا با آینده مرتبط و ثمرات آن متوجه آینده است و همچنین تغییرات، ویژگی ذاتی و برجسته نظام تربیتی است، اظهار امیدواری کرد: دانشگاه فرهنگیان با رویکرد آینده و توجه به تغییرات معلمان را برای عرصه های زیستی آینده و نیازهای آن زمان آماده می سازد.

رفیعی افزود: محیط علمی گفتمان علمی لازم دارد و با توجه به اینکه معلمین در یک محیط و فضای علمی هستند، می بایست در برخورد با مسائل آموزشی رویکرد علمی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار