حسینی: اطلس یادگیری به خوبی در مدارس آذربایجان شرقی پیاده شده است

تهران (پانا) - در پی سفر معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به استان آذربایجان شرقی‌ از ده مدرسه شهر تبریز بازدید شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: اطلس یادگیری به خوبی در مدارس آذربایجان شرقی پیاده شده است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: یکی از اهداف سفر به استان آذربایجان شرقی بازدید میدانی از مدارس این استان در ایام کرونا بود. جمع بندی بازدیدها نشان‌دهنده این است که با مدیریت خوب آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، اطلس یادگیری و انواع شیوه های آموزشی حضوری، مجازی ، تلویزیونی و بسته های آموزشی به خوبی پیاده شده است.

حسینی با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی در اکثر مدارس مورد بازدید به خوبی رعایت می شد افزود: خرید و نصب دستگاه های مکانیزه ضدعفونی دست، تهیه ماسک و شیلد برای دانش آموزان، برگزاری کلاس های حضوری به صورت زوج و فرد از جمله مواردی بود در مدارس استان آذربایجان شرقی در حال انجام است.

معاون وزیر گفت: مشارکت خیرین و معلمان در تهیه گوشی و بسته های اینترنتی برای دانش آموزان نیازمند از جمله نکات مثبتی بود که جا دارد از همه خیرین تقدیر شود‌. مشارکت خوب انجمن اولیای و مربیان مدارس و شورای مدارس در این ایام نیز از نکات قابل توجه در مدارس شهر تبریز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار