دستگاه‌های اجرایی برتر مازندران معرفی شدند

استاندار مازندران: مدیران شرایط مردم را درک کنند و به خواسته‌های آنان واکنش سریع نشان دهند

ساری (پانا) - استاندار مازندران تأکید کرد که انتظار ما این است از مدیران که شرایط مردم را درک کنند. تصور چنین است که مدیری که امکاناتش بیشتر از مردم است، عمق نیازمندی آنان را درک نمی کند و این تصور را در صورتی می توان از بین برد که سریع به خواسته‌های مردم واکنش نشان دهیم.

کد مطلب: ۱۱۲۵۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌های اجرایی برتر مازندران معرفی شدند

احمد حسین‌زادگان در آیین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان در جشنواره استانی شهید رجایی، با تأکید بر اینکه نزد مسئولان اصل باید بر تلاش برای رضایتمندی مردم باشد، گفت: «کار اگر با سرعت در کنار صحت و سلامت نباشد، ممکن است رضایتمندی مردم را به همراه نداشته باشد.»

او با اشاره به اینکه در دوره سخت کرونایی کوچکترین مسئله امنیتی در استان به وجود نیامد، ریشه آن را در وفاق و همدلی دانست و گفت: «در این دوران به حوزه سلامت به معنایی متفاوت نگاه کردیم و از نگاه عادی و همیشگی گذشتیم و به سمت این رفتیم که همه حوزه‌ها درگیر این حوزه شوند. در واقع سلامت، به معنای سلامت و اقتصاد شد.»

حسین‌زادگان تأکید کرد که در دوره تحریم و کرونا، علی‌رغم همه کارهای رسانه‌ای هدفمند و هوشمندانه‌ای مخالفان نظام، همه دستگاه‌های اجرایی و غیر آن، پای کار آمدند و تولید صورت گرفت و بخشی از نیازمندی‌ها رفع شد.

استاندار مازندران ادامه داد: «مبارزه با کرونا در کشور ما به دلیل قرارگیری آن در کنار تحریم‌ها، سخت‌تر است و همه دستگاه‌ها و مسئولان در کنار مردم قرار گرفتند تا اثرات تخریبی کرونا کمتر شود.»

او تأکید کرد که اقدامات انجام شده چه در حوزه عمرانی چه اقتصادی باید به اطلاع مردم برسد و آگاهی و آشنایی مردم بیشتر شود و البته در تحلیل و ارزیابی‌ها، عنصر زمان نیز لحاظ شود.

حسین‌زادگان گفت: «انتظار ما این است از مدیران که شرایط مردم را درک کنند. تصور چنین است که مدیری که امکاناتش بیشتر از مردم است، عمق نیازمندی آنان را درک نمی کند و این تصور را در صورتی می توان از بین برد که سریع به خواسته‌های مردم واکنش نشان داد.»

او ادامه داد: «پیام جشنواره شهید رجایی پیام این است که همه به عنوان خدمتگزار مردم در کنارشان هستیم، اگرچه اختلاف سلیفه هم وجود دارد که با گفتمان کاهش می‌یابد.»

استاندار مازندران تأکید کرد که اگر قرار است اتفاقات درست بیفتد همه ارکان نظام باید کمک کنند و در این جشنواره نقش همه این ارکان دیده شد: «از نظر من کارمندی که تسلط بیشتر و سلامت کاری در حوزه کاری خود دارد برتر و نمونه است مگر آنکه خلافش ثابت شود.»

حسین‌زادگان بر ادامه مبارزه با فساد اداری در همه بخش‌ها، تا زمانی که به دولت الکترونیک مورد انتظارمان نرسیم، تأکید کرد و گفت: «تا زمانی که نقش افراد و حضور فیزیکی آنان حذف نشود، فساد اداری وجود دارد. اگر برخورد نشود ناامیدی و بی اعتمادی بیشتر می شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار