رسوایی بزرگ برای لوئیز سوارز؛ او برای حضور در یوونتوس تقلب کرده است

تهران (پانا) – مهاجم بارسلونا برای حضور در یوونتوس تقلب کرده است و احتمالا پاسپورت ایتالیایی او باطل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
رسوایی بزرگ برای لوئیز سوارز؛ او برای حضور در یوونتوس تقلب کرده است

به گزارش سان ، مهاجم 33 ساله که در لیست مازارد بارسلونا قرار گرفته است، به نظر می‌رسید در آستانه انتقال به قهرمان سری آ قرار داشت اما باید پیش از انتقال یک آزمون مهم را پشت سر می‌گذاشت.

از آنجا که سوفیا بالبی همسر لوئیز سوارز اجدادی ایتالیایی دارد، سوارز واجد شرایط درخواست گذرنامه این کشور بود اما طبق قوانین باید آزمون زبان را سپری می‌کرد. او در این آزمون شرکت کرد تا مدتی بعد قراردادش را با یوونتوس امضا کند اما اکنون در ایتالیا گزارش‌هایی منتشر شده است که سوارز در امتحان زبان ایتالیای تقلب کرده و پیش از امتحان سوالات آزمون را می‌دانسته است اما هیچ سندی وجود ندارد که مدیران یوونتوس از این تقلب اطلاع داشته‌اند.

صبح سه‌شنبه فابریزیو رومانو روزنامه‌نگار ایتالیایی در توییتی نوشت: در آزمون زبان ایتالیایی لوئییز سوارز در دانشگاه پروجا "تقلب" رخ داده است. طبق تحقیقات اولیه، سوارز پیش از امتحان سوالات را داشته و بدین ترتیب او با تقلب پاسپورت گرفته است.

رومانو سپس افزود که ادعاهایی وجود دارد مبنی بر اینکه سوارز توانایی حتی یک کلمه ایتالیای حرف زدن را هم ندارد او افعال را جمع نمی‌کند و فقط با استفاده از مصدر صحبت می کند. اگر روزنامه‌نگارها از او سوال بپرسند او سردرگم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار