سردار سلامی و سرلشکر باقری درگذشت مادر شهید همت را تسلیت گفتند

تهران (پانا) - فرمانده کل سپاه و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت مادر شهید همت را تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلامی و سرلشکر باقری درگذشت مادر شهید همت را تسلیت گفتند

در پی درگذشت مرحومه حاجیه خانم نصرت همت، مادر ارجمند شهید والامقام سردار حاج محمد ابراهیم همت فرمانده رشید و پرافتخار لشکر مقتدر محمد رسول الله(ص) در دوران دفاع مقدس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت ام الشهید مرحومه حاجیه خانم نصرت همت، مادر ارجمند شهید والامقام سردار سرافراز و جادوانه شهید حاج محمد ابراهیم همت فرمانده رشید و پرافتخار لشکر مقتدر محمد رسول الله(ص) در دوران دفاع مقدس ، موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

بی‌شک مجاهدت‌های فاطمی این مادر صبور و شاکر در تربیت فرزندی برومند که همواره نام و یاد او برای ایران و ایرانی موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری در دفاع از اسلام و انقلاب است برای همیشه ماندگار و الهام بخش همه مادران این سرزمین بوده و به مانند خورشیدی پر فروغ بر صفحات تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.
اینجانب این ضایعه را به بیت مکرم شهید همت و وابستگان به خانواده محترم این فقیده سعیده تسلیت می‌گویم و از درگاه کبریایی برای آن بانوی صالحه رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و فرزند شهیدش و برای بازماندگان و داغدیدگان مکرم ، صبر و شکیبایی مسألت دارم.»

همچنین پیام تسلیت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جانسوز بانوی صبار و شکیبا حاجیه خانم نصرت همت، والده ارجمند سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج محمد ابراهیم همت فرمانده دلاور لشکر محمد رسول الله (ص) در دوران دفاع مقدس را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و بیت شریف معزا تسلیت و تعزیت می‌نمایم.

عروج آن مادر مومن و عفیف در تلاقی با ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع ماندگار ملت ایران برابر استکبار جهانی الهام بخش و یادآور رسالت خطیر زنان و مادران امروز برای تربیت جوانان برومند و مجاهدانی سلحشور در دفاع از حریم دین و آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

از درگاه حضرت احدیت، برای آن مرحومه رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت زهرا (سلام الله علیها) و برای بازماندگان و داغدیدگان مکرم اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت می‌کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار