3000 مدرسه سیستان و بلوچستان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می شود

کلاس‌های خشت و گلی در سیستان و بلوچستان حذف می‌شوند

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد تا قبل از شروع فصل زمستان سه هزار مدرسه به سیستم های استاندارد گرمایشی تجهیز می شوند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
3000 مدرسه سیستان و بلوچستان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی از حذف کلاسهای خشت و گلی دراستان مرزی سیستان ‌و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید با تحویل ۹۱ مدرسه به آموزش و پرورش استان، تعداد ۳۶۱ کلاس درس جدید به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شده است.

وی به تجهیز مدارس استان خصوصا در مناطق سردسیر و کوهستانی به سیستم گرمایشی اشاره کرد و گفت: تا قبل از شروع فصل زمستان تعداد سه هزار مدرسه به سیستم های استاندارد گرمایشی تجهیز می شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۱۳۰هزار کودک بازمانده از تحصیل دراستان وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد با مساعدت های انجام گرفته و برنامه ریزی مدون ۷۰ هزار کودک جذب کلاسهای درس شدند.

رخشانی اظهار کرد: به دلیل کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی، همچنان ۶۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل درسیستان و بلوچستان وجود دارد که امیدواریم بتوانیم در مسیر جذب و نگهداشت آنان نیز گامهای موثری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار