سومین جلسه گروه بهبود کیفیت آموزشی در سواد آموزی برگزار شد

تهران(پانا)- به منظور آسیب‌شناسی مشکلات، تعیین راه حل مناسب برای رفع مشکل و ارائه بازخورد سومین کمیته گروه بهبود کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
سومین  جلسه گروه بهبود کیفیت آموزشی در سواد آموزی برگزار شد

زینالی سرپرست معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اظهار کرد: روند فعالیت های آموزشی و اجرایی در نیمه دوم سال 1399 در محورهای راهبری و نظارت، شناسایی و جذب، آموزش، امتحانات و ارزشیابی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، توانمندی و سازماندهی نیروی انسانی، اعتبارات و تأمین منابع در شرایط شیوع بیماری کرونا استمرار خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه یکی از راهبردهای سوادآموزی جامعه‌محور، بسته اجرایی تحولی «پیوند سواد و زندگی» مصوب شورای راهبری است، گفت: این بسته اجرایی برای اجرا در مراکز یادگیری محلی برای فراهم کردن آموزش‌های سوادآموزی و توانمندسازی مخاطبان در زمینه مهارت‌های زندگی، اجتماعی، حقوق شهروندی و حرفه‌ای به مخاطبین کم‌سواد و بی‌سواد با توجه به فعالیت‌ها و گام‌های اجرایی طراحی شده و در شیوه‌نامه ابلاغی سازمان سوادآموزی تصریح شده است.

زینالی با تاکید بر اینکه در مجموع پنج مرکز یادگیری فعال در سطح استان پس از بررسی‌های نهایی مرکز یادگیری محلی شهید باهنر ملارد به‌عنوان مجری این طرح انتخاب شد، تصریح کرد: ثبت نام از مخاطبان برای همه دوره‌های آموزشی از طریق سامانه تحت وب از اوایل مهر آغاز و برای دوره انتقال و تحکیم سواد تا 15 آذر و برای دوره سوادآموزی تا پایان دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

او در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد آموزش با توجه به شرایط؛ رویکرد ترکیبی (حضوری ، نیمه حضوری و غیرحضوری) با اولویت روش خودآموز، روش فرد به فرد و آموزش گروهی و با توجه به وضعیت سفید(حضوری مطابق روال عادی) زرد (نیمه حضوری بصورت یک روز در میان) و قرمز (بصورت غیرحضوری از طریق آموزش مجازی) در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار