مدیر کل البرز عنوان کرد :

کاروان تجهیزات ورزشی و بسته های بهداشتی روانه 1000 مدرسه استان شد

کرج(پانا)- با حضور مسئولان ملی و استانی البرز، کاروان تجهیزات ورزشی و بسته های بهداشتی روانه 1000 مدرسه استان شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کاروان تجهیزات ورزشی و بسته های بهداشتی روانه 1000 مدرسه استان شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، در مراسمی با حضور سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، حسین بابویی رییس فدراسیون ورزش های دانش آموزی کشور و سایر مسئولان استانی سومین کاروان اقلام، وسایل و تجهیزات ورزشی و بهداشتی با شعار "مهر بانشاط" رروانه واحدهای آموزشی استان شد.

سالار قاسمی در ابتدای صحبت های خود در این مراسم گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس استان حاصل پشتکار و مسئولیت پذیری فرهنگیان استان است و امسال شرایط سختی را در پیش داریم که تنها با همدلی و مدیریت می توان از آن عبور کرد.

وی در ادامه گفت: ماه هاست که به دلیل شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا دانش آموزان در خانه مانده اند، بنابراین باید به فعالیت های ورزشی دانش آموزان در سال جاری توجه بیشتری کرد.

قاسمی گفت: پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان که از برنامه های ملی آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جاری است، در مدارس البرز همزمان با سراسر کشور در هفته تربیت بدنی آغاز می شود.

این مقام مسئول در خصوص اعزام کاروان وسایل ورزشی و بهداشتی نیز اظهار کرد: این اقلام و تجهیزات با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان با ۳۰ دستگاه خودرو، با محوریت مدارس دخترانه بین 1000 واحد آموزشی کم برخوردار توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار