دبیر بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی منصوب شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با صدور حکمی مدیر کل همکاری‌های بین الملل و امور جشنواره‌های سازمان را به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دبیر بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، دکتر علیرضا عشوری رییس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با صدور حکمی دکتر علیرضا الهیاری مدیر کل همکاری‌های بین الملل و امور جشنواره‌های سازمان را به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است:

جشنواره جوان خوارزمی که با نام و یاد یکی از درخشان ترین چهره های علمی تاریخی جهان اسلام و ایران مزین شده رخدادی علمی و فرهنگی است که همه ساله به پاس ارج نهادن به تلاش جوانان پژوهشگر و صاحب اندیشه در عرصه علم و فناوری در کشور برگزار می شود. نظر به دانش و تجارب ارزنده شما به موجب این حکم به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی منصوب می شوید.

امید است نظارت دقیق بر عملکرد گروه های تخصصی و فرایند ارزیابی علمی طرح ها، شناسایی و ارج نهادن و تقدیر از پژوهشگران و نوآوران و فناوران جوان کشور و ارتقای فرایند اجرایی جشنواره جوان خوارزمی مورد اهتمام ویژه جنابعالی و همکاران دبیرخانه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار