با موافقت وزیر آموزش و پرورش؛

صارمی: جشنواره جوان خوارزمی آغاز به کار کرد

بررسی طرح‌های پژوهشی دانش‌آموزان متوسطه دوم آغاز شد

تهران (پانا) - مدیر پژوهش و تحقیقات سازمان استعدادهای درخشان از آغاز به کار بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی خبر داد و به بیان جزئیات این برگزاری پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
صارمی: جشنواره جوان خوارزمی آغاز به کار کرد

امین صارمی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه دانش‌‌آموزان می‌توانند طرح‌های پژوهشی خود را در سامانه همگام ثبت می‌کنند گفت: «با موافقت وزیر آموزش و پرورش، جشنواره جوان خوارزمی آغاز به کار می‌کند.»

مدیر پژوهش و تحقیقات سازمان استعدادهای درخشان ادامه داد: «دانش‌آموزانی که توانسته بودند طرح‌های خود را ثبت کنند، بعد از تایید این طرح‌ها و داوری کشوری که فردا شنبه صورت می‌گیرد، برای ارائه حضوری طرح‌های خود اقدام می‌کنند. طبق فرایند تعیین شده دانش‌آموزان از طریق سامانه همگام و پژوهشسراهای خود طرح‌ها را ثبت خواهند کرد.»

صارمی افزود: «از بین هزار و 961 طرح ثبت شده پس از تایید طرح‌ها از سوی پژوهشسرای هر استان، ارسال برای داوری الکترونیکی کشوری صورت می‌گیرد و نتایج اعلام می‌شود.»

به گزارش پانا، در این دوره از جشنواره تعداد رشته‌ها از 16 رشته به 20 رشته افزایش یافته و رشته‌های اعصاب شناختی، کارآفرینی، امنیت اجتماعی و سلول‌های بنیادی اضافه شده است.

جشنواره امسال برای دومین سال به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، این جشنواره برای دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه است و بررسی طرح‌های دانش‌آموزان آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار