رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

آمادگی سازمان دانش آموزی هرمزگان جهت حضور گسترده در جشن شور عاطفه ها

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان از آمادگی کامل سازمان دانش آموزی هرمزگان جهت حضور گسترده در جشن عاطفه ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی سازمان دانش آموزی هرمزگان جهت حضور گسترده در جشن شور عاطفه ها

اسماعیل خرامیده ظهر امروز در نشستی که ظهر امروز با مدیر کل کمیته امداد امام استان هرمزگان داشت گفت: سازمان دانش آموزی همواره در تمامی برنامه ها همایش ها و پویش ها حضور چشمگیر و پررنگی داشته است.

وی با بیان اینکه امسال در سامانه جذب بیش از ۵۳ هزار نفر از دانش آموزان پیشتاز را جذب خواهیم کرد خاطرنشان ساخت: این آمادگی وجود دارد که در فضای مجازی به ویژه با استفاده از شبکه شاد در فضای مجازی درشور عاطفه ها حضور پررنگ داشته باشیم.

خرامیده در ادامه با اشاره به اینکه امسال یک تفاوت اساسی با سالهای گذشته وجود دارد گفت: با توجه به شیوع ویروس نوظهور کرونا تمامی برنامه های این سازمان در فضای مجازی به ویژه در بستر شبکه شاد برگزار می گردد و از آنجایی که جشن عاطفه های امسال با توجه به محدودیتهای کرونایی و همچنین مصادف شدن با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام با شعار "همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر" از امروز شنبه ۲۲ شهریور ماه لغایت ۱۱ مهرماه برگزار خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد: رابطین و مسئولین سازمان دانش آموزی سراسر استان این آمادگی را دارند که نسبت به جمع آوری کمک های غیرنقدی دانش آموزان و مردم نوع دوست همکاری لازم به عمل آورند و همچنین شماره کارت ۶۰۳۶۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ و کد مهربانی ۰۷۶#۸۸۷۷ جهت دریافت کمک های مردمی در نظر گرفته شده است.

در این نشست که مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان به همراه معاونین مشارکت‌ها و فرهنگی حضور داشتند، اللهیاری مدیر کل کمیته امداد با بیان اینکه یکی از مشکلات کنونی دانش آموزان کمبود تجهیزات جهت بهره مندی آموزش در فضای مجازی می باشد گفت: تبلت هایی با قیمت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پیش بینی شده که چنانچه خیرین و کمک ها ی مردمی ۵۰ درصد آن یعنی یک میلیون و چهارصد را پرداخت نمایند مابقی مبالغ را کمیته امداد پرداخت خواهد نمود و دانش آموزان می توانند از این وسیله در بخش آموزش در فضای مجازی استفاده نمایند.

خرامیده در پایان با اشاره به اینکه مشکلات امسال دانش‌آموزان و خانواده‌ها علاوه بر لوازم تحریر پوشاک و تجهیزات الکترونیکی است گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های خانواده‌ها نیز تهیه وسایل بهداشتی از قبیل ماسک دستکش و مواد ضدعفونی می باشد که امید می‌رود مردم نوع دوست بویژه دانش آموزان عزیز اعضای پیشتازان با سیل کمک‌های نقدی خود بخشی از نیازمندیهای دوستان و همشاگردی های خود را رفع نمایند و مهری همراه با مهربانی دوستی و صمیمیت رقم بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار