کشف ۱۲۹۵ کیلو مواد مخدر از سوی پلیس فرودگاه در سال گذشته

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری ناجا در جریان بازدید میدانی از عملکرد پلیس فرودگاه های کشور با اشاره به مسئولیت گرایی و قانون مداری مجموعه فرماندهان و کارکنان پلیس فرودگاه گفت پلیس فرودگاه در جلب رضایت مردم و خدمات رسانی مطلوب و کیفی موفقیت رو به رشدی داشته است.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۱۲۹۵ کیلو مواد مخدر از سوی پلیس فرودگاه در سال گذشته

به گزارش سایت پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی با حضور در فرودگاه مهرآباد تهران ضمن دیدار و گفت و گو با مسافران و کارکنان، از نحوه خدمات رسانی به مسافران و تامین نظم و امنیت توسط پلیس فرودگاه کشور بازدید کرد.

وی در خصوص قدمت این پلیس تخصصی اظهارکرد: پس از اینکه هواپیمایی کشوری در سال ۱۳۲۸ تشکیل شد حفاظت از آن به یک گروهان ژاندارمری واگذار شد سپس حفاظت از آن از سال ۱۳۵۳ به پلیس تهران واگذار و در نهایت تشکیلاتی تحت عنوان پلیس هواپیمایی کشوری عهده دار تامین امنیت و حفاظت سازمان هواپیمایی کشور شد و در حال حاضر به عنوان یکی از یگان های زیر مجموعه پلیس پیشگیری ناجا فعالیت می کند.

معصوم بیگی با بیان اینکه در حال حاضر پلیس فرودگاه های کشور با تامین نظم و امنیت ۵۹ فرودگاه فعال، یکی از تخصصی ترین مجموعه های بزرگ پلیس پیشگیری ناجا محسوب می شوند، گفت: امنیت فرودگاه ها توسط کارکنان هوشیار و توانمند پلیس فرودگاه تامین و مدیریت می شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: با طرح ریزی و انجام اقدامات پیشگیرانه کنترل و نظارت بیشتر مرزهای هوایی کشور و برگزاری چندین طرح مبارزه مشترک بین فرودگاهی از رشد جرایم در حوزه فرودگاه‌ها کاسته شده است و امیدواریم با تلاش و مجاهدت کارکنان با انگیزه این پلیس عملکرد آن به همین صورت مثبت باشد.

وی با بیان اینکه طی سال ۹۸ حدود ۵۳ میلیون مسافر داخلی و خارجی از فرودگاه های کشور تردد کرده اند، گفت: در این بازه زمانی بیش از ۴۱۱ هزار سوتی پرواز نیز انجام شده که تامین نظم و امنیت این تعداد از مسافران با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس فرودگاه به نحو احسن صورت گرفته است.

معصوم بیگی پلیس فرودگاه را پیشرو در جلب رضایت عمومی و کارکنان آن را مسئولیت گرا و قانون مدار توصیف کرد و گفت: از جمله ماموریت های مهم و حساس این پلیس، برقراری نظم و امنیت، پیشگیری از قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از جا به جایی مواد مخدر از مرزهای هوایی کشور است که همکاران بنده طی سال گذشته موفق شدند ۱۲۹۵ کیلو مواد مخدر کشف کنند، ضمن اینکه ارزش تقریبی کشفیات کالای قاچاق، ارز و طلا توسط پلیس فرودگاه در این بازه زمانی ۱۸۵ میلیارد تومان عنوان شده که در نوع خود موفقیت قابل توجهی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امنیت مطلوبی در تمامی فرودگاه های کشور حاکم است از عملکرد خوب پلیس فرودگاه های کشور در مناسبت‌های مهم از قبیل اعزام حجاج، وقوع حوادث غیرمترقبه و مقابله با کرونا اعلام رضایت کرد و گفت: امیدواریم مسافران و شهروندان با عمل به توصیه های پلیس فرودگاه و رعایت مسائل ایمنی از جمله عدم حمل اقلام ممنوعه خادمان خود در این پلیس تخصصی را بیش از پیش یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار