همت خیرین منطقه۳ برای کمک های همدلانه به استان سیستان و بلوچستان

تهران (پانا )- کمک های همدلانه خیّر عبدالرضامنتظر با همکاری ومساعدت محمد فراشی پور، مدیر دبیرستان پسرانه غیر دولتی دانش وحیدمنطقه 3 تهران در راستای توسعه عدالت آموزشی و رفع محرومیت برای استان سیستان وبلوچستان ارسال شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
همت خیرین منطقه۳ برای کمک های همدلانه به استان سیستان و بلوچستان

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 3، با شیوع ویروس کووید 19 در ایران و جهان تبعات و آسیب های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی زیادی به دنبال داشته است. در این میان اقشار آسیب پذیر و کم درآمد بیشتر از سایر افراد جامعه دچار چالش شده اند و در شرایط کرونایی، معیشت و اقتصادشان دچار چالش های جدی شده و روزهای سختی را پشت سر می گذرانند.

به همین منظور و در راستای توسعه عدالت آموزشی و رفع محرومیت از دانش آموزان نقاط محروم، تعداد 35 کارتن دی وی دی، 800 جلد کتاب آموزشی سال چهارم دبیرستان در همه رشته های تحصیلی، توسط خیر عبدالرضامنتظری،که با همکاری و مساعدت محمدفراشی پور، مدیر دبیرستان پسرانه غیر دولتی دانش وحید جمع آوری و به نقاط محروم ارسال شد. توزیع این اقلام آموزشی توسط معاونین آموزشی مناطق بلوچستان انجام می شود.

گفتنی است فراشی پور مدیر مدرسه وحید دانش، همواره از خیّرین و کمک رسانان به هم استانی های خویش است با همکاری آموزش و پرورش منطقه 3 مسئولیت انتقال و سایل اهدایی را برعهده گرفتند تا در اختیار دانش آموزان محروم آن استان قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار