مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

مشارکت بیش از ۳,۷میلیارد تومانی خیران زنجان در طرح اطعام و احسان حسینی

توزیع ۱۰۲۰۰۰غذای گرم بین مددجویان زنجانی

زنجان (پانا) - براساس آمارهای موجود خیران نیک اندیش زنجانی بیش از سه میلیارد و ۷۱۲ میلیون تومان از ابتدای ماه محرم تاکنون در قالب طرح های «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» در برنامه های اجرایی کمیته امداد استان زنجان مشارکت کرده اند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت بیش از ۳,۷میلیارد تومانی خیران زنجان در طرح اطعام و احسان حسینی

به گزارش سایت خبری کمیته امداد ، هدایت صفری، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای طرح های «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» به منظور جمع آوری نذورات، احسانات و کمک های مردمی برای خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد از ابتدای ماه محرم و ایام سوگواری آقا ابا عبدا... الحسین(ع)، گفت: اجرای این طرح ها تا پایان ماه صفر نیز ادامه داشته و برنامه ریزی شده است از محل منابع و کمک های مردمی حاصل از آن در قالب غذای گرم و بسته های معیشتی به خانواده های عزیز تحت حمایت خدمت رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح «اطعام حسینی» به منظور طبخ و توزیع غذای گرم بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند افزود: با همراهی مناسب خیران و اقدامات انجام شده از ابتدای ماه محرم تاکنون قریب به ۱۰۲ هزار پرس غذای گرم از طریق این آشپزخانه ها طبخ و بین جامعه هدف این نهاد توزیع شده است.

صفری از تهیه و توزیع ۱۸هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند نیز در قالب طرح«احسان حسینی» از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد و تصریح کرد: برنامه ریزی شده است تا پایان ماه صفر بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی از محل احسانات ، نذورات و کمک های مردمی خیران زنجانی در قالب این طرح تهیه و بین مددجویان عزیز تحت حمایت توزیع شود.

وی همچنین ادامه داد: براساس آمارهای موجود خیران نیک اندیش زنجانی بیش از سه میلیارد و ۷۱۲ میلیون تومان از ابتدای ماه محرم تاکنون در قالب طرح اطعام و احسان حسینی در برنامه های اجرایی کمیته امداد استان زنجان مشارکت کرده اند.

صفری با اشاره به اینکه مردمان حسینی و نیک اندیش زنجانی همواره با تأسی به ائمه اطهار(ع) در حوزه انجام مسئولیت های اجتماعی به ویژه کمک به نیازمندان پیشرو و پیش قدم هستند، اضافه کرد: امیدواریم با مشارکت بیشتر خیران زنجانی و اختصاص بخشی از نذورات و احسانات خود در ماه های عزیز محرم و صفر به برنامه های اجرایی این نهاد زمینه ارائه خدمات موثر به اقشار نیازمند فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار