10 درصد از مدارس هر استان در دوره‌های مختلف تحت پوشش بسته تحولی مدرسه، کانون تربیتی محله قرار می‌گیرند

تهران (پانا) - مدیرکل انجمن اولیا و مربیان با اشاره به اجرای بسته‌های تحولی در این اداره کل اعلام کرد 10 درصد از مدارس هر استان در دوره‌های مختلف  تحت پوشش بسته تحولی "مدرسه،کانون تربیتی محله قرار می‌گیرند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
10 درصد از مدارس هر استان در دوره‌های مختلف تحت پوشش بسته تحولی مدرسه، کانون تربیتی محله قرار می‌گیرند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، نورعلی عباسپور در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در خصوص برگزاری جلسات انجمن اولیا و مربیان در مدارس گفت: آغاز سال در شرایط کرونا باعث شده که شرایط نسبت به سال قبل متفاوت باشد ولی این به معنای کم کردن از فعالیت‌های مدرسه نیست، امسال هم مانند سال‌های قبل جلسات انجمن اولیا و مربیان در زمان‌های معین و از پیش برنامه‌ریزی‌شده توسط شورای مدرسه برگزار خواهد شد.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان در خصوص فعالیت والدین در اتاق گفت‌‌وگوی اولیا، گفت: سی درصد از مدارس اتاق گفت‌وگوی والدین دارند و والدین می‌توانند با نظارت مدیر و معاون مدرسه در آنجا به گفت‌وگو و بحث در مورد چالش‌های مدرسه شوند.

وی با اشاره به اینکه بسته تحولی مدرسه، کانون تربیتی محله، یکی از مهم‌ترین بسته‌های تحولی وزارت آموزش‌وپرورش است، گفت: این بسته برای بهره‌گیری مدرسه و محله از ظرفیت‌ها و خدمات یکدیگر تهیه‌ شده است که براساس آن مدرسه محور فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی محله قرار می‌گیرد. هدف اصلی از این بسته تبدیل مدرسه به کانون تربیتی محله است که 10 درصد از مدارس هر استان در دوره‌های مختلف تحصیلی درسال 1399-1400 تحت پوشش این برنامه قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار