​​​​​​​مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش‌وپرورش:

ضمن اولویت دادن به سلامت، به آموزش با کیفیت نیز می پردازیم

تهران(پانا)- آئین بازگشائی مدارس شهرستانهای استان تهران با حضور وزیر کشاورزی ومدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش‌وپرورش و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در مدرسه کشاورزی شهید رجائی کهریزک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ضمن اولویت دادن به سلامت، به آموزش با کیفیت نیز می پردازیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در حاشیه این مراسم مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش با ذکر این مطلب که هیچ‌گونه کوتاهی درخصوص سلامت بچه‌ها نباید باشد گفت : حضور موفق و همراهی ویژه مردم را در شرایط مختلف تجربه کرده‌ایم.

بنا بر این گزارش سیدمصطفی آذرکیش افزود: از تجربه قبلی که در انتهای سال تحصیلی داشتیم استفاده شده و شیوه نامه‌هایی که سلامت بچه‌ها را تضمین کند اجرا می‌شود و تاکید بر این بود که مدیران واحدهای آموزشی این آمادگی را داشته باشند و بر اساس گزارشات دریافتی این آمادگی را شاهد هستیم. قطعا این آمادگی مدارس ناظر بر این است که ضمن اولویت دادن به سلامت، به آموزش با کیفیت هم بپردازیم.

آذرکیش با بیان اینکه تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است گفت: امیدواریم مثل همیشه خانواده‌ها با همراهی شان یک حرکت ایمن و باکیفیت را رقم بزنند. در پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده بود که اگر دانش‌آموز یا اعضای خانواده وی دچار بیماری بودند به مدرسه نروند.

گفتنی است در پایان این برنامه مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش‌وپرورش به همراه سایر مسئولان از مجموعه هنرستان کشاورزی شهید رجائی بازدید نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار