تخصیص 74 میلیارد تومان اعتبار به بزرگراه زابل - زاهدان

زاهدان (پانا) - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان خبر داد امسال از محل منابع عمومی ۷۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه بزرگراه زابل به زاهدان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۰۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص 74 میلیارد تومان اعتبار به بزرگراه زابل  -  زاهدان

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، مهرداد عرب اول در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت سیستان و بلوچستان اظهار کرد: براساس گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی، عملکرد ۵۶ دستگاه در دامنه ارزیابی ۲ بعد شاخص عمومی با ۶ محور و ۲۸ شاخص که توسعه دولت الکترونیک با بالاترین امتیاز در میان این شاخص و بعد اختصاصی ۱۳۷ محور و ۹۵۵ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با تشریح نتایج ارزیابی دستگاه‌های اجرایی افزود: پنج دستگاه اجرایی براساس گروه‌های پنجگانه بالاترین امتیاز شاخص عمومی و اختصاصی را کسب کردند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در گروه یک آموزشی و پژوهشی، دستگاه برتر اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، در گروه دوم گروه تولیدی و خدماتی دستگاه برتر اداره کل استاندارد این استان، گروه سوم زیربنایی و توسعه زیر ساخت شرکت سهامی برق منطقه ای، گروه چهارم رفاه و سلامت دستگاه اداره بیمه و سلامت و گروه پنجم گروه عمومی و قضایی دستگاه برتر اداره کلامور اقتصادی و دارایی مشخص شدند.

عرب اول با تاکید بر۲ دستگاه که بیشترین رشد امتیاز سالانه را داشتند گفت: در گروه آموزش و پژوهش اداره کل حج و زیارت با رشد نسبت به سال ۹۶ و در گروه عمومی و قضایی اداره کل ثبت اسناد با ۳۱.۲ درصد رشد نسبت به سال ۹۶ پیشرفت چشمگیری داشتند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان سه دستگاهی که اقدامات برجسته‌ای انجام دادند را مدیریت درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان، راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای معرفی کرد.

وی اظهار کرد: با پیگیری‌های اداره راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در سال ۹۸، مبلغ ۱۴ میلیارد تومان و در سال ۹۹ از محل منابع عمومی ۷۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه بزرگراه زابل به زاهدان دریافت کرده است.

عرب اول ادامه داد: بزرگراه بم به زاهدان و میرجاوه در کریدور شرق به غرب استان با اهمیت در آمایش سیستان و بلوچستان سال ۹۸ اعتباری معادل ۲۱ میلیارد تومان و سال ۹۹ اعتبار ۸۳ میلیارد تومان گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار