گذری به میدان شهدا تهران در«روز خوش»

تهران (پانا) - برنامه «روز خوش» دوشنبه 17 شهریورماه با موضوعات آسیب شناسی اجتماعی، تاریخ،قصه گویی،معرفی کتاب و آموزش آشپزی مهمان مخاطبان شبکه جام جم سیما است.

کد مطلب: ۱۱۲۰۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
گذری به میدان شهدا تهران در«روز خوش»

به گزارش روابط عمومی برنامه«روز خوش»، دکتر سید هادی معتمدی روانپزشک و آسیب شناس اجتماعی دوشنبه 17 شهریور ماه در برنامه «روز خوش»،تاثیر رعایت حریم های فردی و اجتماعی در بهبود سبک زندگی را بررسی می کند.
در بخشی دیگر، این برنامه همراه با دکتر حامد ایرانشاهی پژوهشگر تاریخ و استاد دانشگاه سری به تهران میدان شهدا یا میدان ژاله قدیم زده و یاد شهدای 17 شهریور را گرامی می دارد.
همچنین، الهام دارابی قصه گوی بین المللی در رابطه با قصه و قصه گویی گفتگو می کند.
آیتم«خوش مزه»این دوشنبه به آموزش کرپ سبزیجات اختصاص دارد و در بخش «خوش و بش» از حکاکی روی انگشتر صحبت می شود.
آیتم «خوش قلم» نیز کتاب «بار دیگر شهری که دوست می داشتم» اثر نادر ابراهیمی را به علاقه مندان کتاب و کتابخوانی معرفی می کند.
برنامه «روز خوش» با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و مریم ماهور تلاش می‌کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، در این برنامه اطلاعات، اخبارو رویدادهای امیدبخش به ویژه نمایش پیشرفت های غرورانگیز ایرانیان توسط مهدی آقابیگی به سمع و نظر مخاطبان می‎رسد.
مجله صبحگاهی «روز خوش» از دوشنبه تا جمعه ساعت 9 صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام‌جم پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار