رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

حضور پررنگ پیشتازان هرمزگان در مراسم نمادین بازگشایی مدارس هرمزگان

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان اعلام کرد: حضور پررنگ پیشتازان هرمزگان در مراسم نمادین بازگشایی مدارس چشمگیر و قابل تحسین بود.

کد مطلب: ۱۱۲۰۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور پررنگ پیشتازان هرمزگان در مراسم نمادین بازگشایی مدارس هرمزگان

اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی پیش از ظهر امروز پس از مراسم بازگشایی در نشستی که با یکی از اعضای جدید مجلس دانش آموزی و رئیس شورای دانش آموزان دختران هرمزگان داشت ابتدا ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه محرم و تبریک بازگشایی مدارس خدمت فرهنگیان مربیان اولیا دانش آموزان و تبریک ویژه خدمت اعضای پیشتازان و مجلس دانش آموزی گفت: مسئولین و اولیای مدرسه به این باور مهم دست یافته‌اند که بیشتازان همواره در تمامی مسائل آموزشی و پرورشی نقش‌آفرین هستند .

وی افزود: امروز این موضوع کاملاً مشهود بود و در سراسر استان نقش بی بدیل پیشتازان و خبرنگاران پانا در بازگشایی و مراسم نمادین و در استقبال از مسئولین همه به وضوح مشاهده کردند .

خرامیده در ادامه گفت: پشتازان می‌توانند کمک بزرگی به اولیای مدرسه در اجرای پروتکل های بهداشتی داشته باشند و یکی از نقش هایی است که می توانند به خوبی ایفاد نمایند .

وی در ادامه جلسه ضمن تبریک به دانش آموز پریا ایزدیاری یکی از اعضای مجلس دانش آموزی و رئیس شورای دانش آموزی استان به بیان برنامه ها و نقش های مهمی که مجلس دانش آموزی می تواند در آن نقش آفرینی نمایند پرداخت .

این مسئول با بیان اینکه مجلس دانش آموزی در کنار شورای دانش آموزی زبان گویای دانش آموزان خواهند بود گفت: ضمن مطالبه‌گری قانونمند همراه و همگام با برنامه‌های سازمان حرکت خواهیم کرد و سیاست های مهم سازمان که دانش آموزان از طریق فضای مجازی ایمن نقش اجتماعی‌شان را ایفا کنند .

خرامیده همچنین خاطرنشان کرد: از برنامه‌های مهم سازمان دانش‌آموزی استان استفاده از پتانسیل و ظرفیت موجود مجلس دانش آموزی خواهد بود .

رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان در ادامه به بیانات مهم و راهگشای مقام معظم رهبری پرداخته و تاکید کرد: یار و یاور رهبر معظم انقلاب و در اجرای فرامین ارزشمند معظم له حرکت خواهیم کرد .

در ادامه جلسه پریا ایزدیاری یکی از اعضای مجلس دانش آموزی و رئیس شورای دانش آموزی استان به بیان برنامه ها و نقش هایی که مجلس دانش آموزی می‌تواند ایفاد نماید پرداخت و موفقیت خود را مرهون خانواده اولیا مدرسه و همراهی سازمان دانش آموزی عنوان کرد و خود را سربازی خواند که همواره در پی ایجاد اتحاد و همدلی به عنوان عضوی از اعضای مجلس در خدمت دانش آموزان کشور خواهم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار