داور کاراته سیستان و بلوچستان بهترین داور آسیایی شد

زاهدان (پانا) - مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: حمیدرضا سراوانی کاراته‌کا و داور برجسته استان توانست برای سومین سال متوالی در رده بهترین داوران آسیایی قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
داور کاراته سیستان و بلوچستان بهترین داور آسیایی شد

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادهم کردزابلی اظهار داشت: این داور برجسته کاراته سیستان و بلوچستان دارای ۳۰ سال سابقه قضاوت در این رشته ورزشی در رده های ملی است.

وی ادامه داد: همچنین داوری رقابت های غرب آسیا از جمله سوابق پرافتخار این ورزشکار برجسته رشته کاراته سیستان و بلوچستان است.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: سراوانی از سوی فدراسیون آسیایی کاراته به همراه چند داور کشور به عنوان بهترین داوران این رشته ورزشی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

کرد با بیان اینکه کاراته کاهای استان همواره موفقیت های مختلفی در سطح ملی به دست آورده اند، افزود: سیستان و بلوچستان هم اینک جزو ۱۰ استان برتر کشور در ورزش کاراته شناخته شده است.

وی بیان کرد: کاراته همواره از رشته های پرطرفدار در سیستان و بلوچستان بوده است به طوری که افزون بر سه هزار کاراته کا در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در این رشته ورزشی جذب و درحال فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار