نظارت بر سرویس مدارس شیراز از طریق بازرسان در نواحی انجام می‌شود

شیراز (پانا) – رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس از نظارت مستمر بر سرویس مدارس از طریق بازرسان نواحی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر سرویس مدارس شیراز از طریق بازرسان در نواحی انجام می‌شود

عبدالحسین رحیمی امروز در گفت‌وگو با پانا ضمن قدردانی از تلاش‌های سازمان دانش‌آموزی در هدایت و مدیریت سرویس مدارس در چند سال اخیر گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مسوولیت صدور مجوز و معرفی شرکت‌های حمل و نقل دانش‌آموزان و تأمین خودرو بر عهده سازمان حمل و نقل شهرداری است و آموزش و پرورش بهره‌بردار و ناظر است.
او در خصوص تعیین نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید گفت: تعیین نرخ سرویس مدارس همچون سال‌های قبل به پیشنهاد کارگروه ماده ۱۸ و تصویب آن در شورای اسلامی شهر صورت می‌گیرد و چگونگی دریافت و پرداخت هزینه‌های سرویس در کارگروه ماده ۱۸ مطرح شده که پس از تصویب آن به اطلاع عموم خواهد رسید.
به گفته او امسال اولیا و دانش‌آموزان برای تعیین سرویس باید به سامانه سپند که زیر نظر شهرداری است مراجعه کنند و تعیین و تامین خودرو برای دانش‌آموزان از طریق این سامانه انجام می‌شود.
او در خصوص امکانات این سامانه گفت: متاسفانه هنوز این سامانه در اختیار ما قرار نگرفته و سامانه در دسترس آموزش و پرورش نیست و ما هیچ اطلاعی از میزان امکانات و خدماتی که این سامانه ارائه می‌دهد، نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار