تقدیر رئیس کمیسیون آموزش مجلس از دستور رئیس جمهور برای رایگان شدن هزینه اینترنت "شبکه شاد"

تهران (پانا) - در پی دستور رئیس جمهور برای رایگان شدن هزینه اینترنت "شبکه شاد" رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از این اقدام دولت قدرددانی کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر رئیس کمیسیون آموزش مجلس از دستور رئیس جمهور برای رایگان شدن هزینه اینترنت "شبکه شاد"

بر همین اساس دکتر روحانی در نشست امروز هیأت دولت، اظهارکرد: من به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور دادم که سامانه شاد باید برای تمامی دانش آموزان مدارس دولتی رایگان باشد و نباید خانواده‌ای که تمکن مالی بالایی ندارند هزینه‌ای در این زمینه پرداخت کنند و آموزش به معنای واقعی برای آنها رایگان باشد.

در این زمینه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌گو با خانه ملت نیز ضمن تقدیر از پاسخ عملی رئیس جمهور به نامه کمیسیون ، عنوان کرد: این تصمیم برای کاهش هزینه‌های آموزش مجازی جای تقدیر دارد و بخشی از دغدغه خانواده‌ها که در این رابطه نگران بودند را برطرف کرد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس افزود: با توجه به اینکه رئیس جمهور در اظهارات امروز خود عنوان کردند " امسال هیچ دانش آموز ایرانی نباید از آموزش و تحصیل محروم بماند" انتظار می‌رود توزیع تبلت در مناطق محروم نیز به جدیت دنبال شود تا امکانات آموزش مجازی در سراسر کشور وجود داشته باشد و هیچ دانش آموزی از تحصیل بازنماند.

منادی سفیدان تصریح کرد: همچنین مجلس و کمیسیون آموزش انتظار دارد در رابطه با هزینه اینترنت دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی نیز تدبیری صورت گیرد و هزینه اینترنت آن‌ها نیز رایگان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار