سرپرست هلال احمر بهار اعلام کرد:

نذر سلامت خادمین حسینی در شهرستان بهار

همدان (پانا) - سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بهار اعلام کرد نذر سلامت خادمین حسینی در این شهرستان به تهیه تجهیزات بهداشتی و پزشکی برای بیماران کرونایی و سایر بیماران اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۱۱۹۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نذر سلامت خادمین حسینی  در شهرستان بهار

شاهرخ فخیمی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بهار در خصوص اقداماتی که قبل از برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله (ع) در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان انجام شده است در گفت و گو با پانا گفت: در خصوص نذر سلامت خادمین حسینی جلسه ای با اعضا، مسئولین و سرپرستان هیئت ها و مداحان شهرستان بهار در محل جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد که در آن جلسه با تاکید بر اجرای پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری و بر حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و تجهیزات بهداشتی شخصی تاکید شد که حتی الامکان از انتشار و شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع به این جلسه آموزشی بسنده نکردیم و در محل هیئت ها حاضر شدیم و از اجرای پروتکل های بهداشتی بازدید کردیم. همچنین در این جلسه از مسئولین هیئات و مداحان خواستیم در برنامه خود تاکید ‌کنند که نذورات مردم به سمت تهیه تجهیزات و لوازم مقابله با کرونا اختصاص یابد، همینطور در تجمع مردم بسیار خوب روستای لتگاه حاضر شدیم و مراتب اجرای پروتکل و همچنین کمک‌های مردم اعم از نذورات برای تهیه لوازم و تجهیزات بازدید به‌عمل آوردیم.

فخیمی ادامه داد: در این راستا در کنار اقدامات انجام شده به ایجاد بانک تجهیزات پزشکی در خانه‌های هلال احمر که با کمک مردم در قالب نذورات حسینی جمع آوری و خریداری شوند اقدام کردیم و این بانک در خانه هلال احمر شهرستان بهار تشکیل شد.

وی تصریح کرد: بیماران کرونایی و سایر بیماران به یکسری تجهیزات برای مراقبت در منزل نیاز دارند اعم از: اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن و سایر تجهیزات که امیدواریم با کمک مردم بتوانیم خریداری کرده و موجب ارتقای سلامت شده و با این اماناتی که در اختیار مردم قرار می دهیم هزینه‌های درمان آنان را کاهش دهیم و دستان توانمندان را در دست نیازمندان قرار دهیم.

وی افزود: با کمک خیرین و سایر ادارات از جمله اداره اوقاف شهرستان بهار مقداری ماسک و الکل تهیه کردیم و در چندین هیئت که اعضای جوانان ما حضور داشتند، اقدام به توزیع ماسک و همینطور توزیع شیشه های کوچک الکل برای ضدعفونی کردن دست فعالین در هیئت ها کردند.

فخیمی در پایان از مردم شریف شهرستان بهار و دست اندرکاران هیئات مذهبی در خصوص رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در ایام سوگواری ماه محرم تشکر و قدردانی و خاطرنشان کرد: با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی می توان از شیوع مجدد این بیماری جلوگیری به‌عمل آورد.

خبرنگار: محمدرضا ابراهیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار